Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik krijg steeds een zwart beeld bij RTL 4 HD of het is blokkerig

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik krijg steeds een zwart beeld bij RTL 4 HD of het is blokkerig

    Ik heb altijd al last gehad van ik RTL4 HD niet kan bekijken. Of het beeld is zwart of het komt blokkering door. Daar heb ik voor gebeld, toen werd mij gezegd dat er iets in of rond het huis wat op hetzelfde signaal zit waardoor de zender wordt gestoord.

    Nu kijk ik niet heel veel naar RTL4 HD dus ik keek dan de normale RTL4. Maar nu met de zender wisselingen kan ik ook geen Spike TV kijken. Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem als met RLT4 HD, een zwart scherm.

    Het lijkt me stug dat 2 zenders worden gestoord door een signaal binnen of buiten huis. Aangezien ik wel Spike kon kijken op kanaal 255 voor de zender wisseling.

    Willen jullie hier eens naar kijken.

  • #2
    https://youtu.be/1bbwEtkefgI

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Geen spliters ertussen?
        Sluit de tv eens rechtstreeks aan op het aansluitpunt waarop Delta je huis binnenkomt.

        Kabels ok? https://www.delta.nl/klantenservice/...l/blokjesbeeld

        Reageer


        • #5
          Geen splitter.

          Zo'n lange kabel heb ik niet. Maar ik heb altijd alles kunnen kijken. Alleen sinds de laatste paar maanden rtl4 HD niet meer.

          Reageer


          • #6
            misschien kun je Spike ook kijken op kanaal 817, weet niet of dat blijft maar sinds een paar dagen zit tie ook daar, niet in HD maar prima beeld, is maar een tip

            Reageer


            • #7
              Laatst had iemand baat bij het vervangen van het korte kabeltje van tv naar het aansluitpunt vlak bij de tv door een nieuw kabelkeur kabeltje.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door HansMiddelburg
                misschien kun je Spike ook kijken op kanaal 817, weet niet of dat blijft maar sinds een paar dagen zit tie ook daar, niet in HD maar prima beeld, is maar een tip
                Bedankt

                Reageer


                • #9
                  Hallo gjmjkramer,

                  Kun je inmiddels de zenders weer goed ontvangen?

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X