Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsstijgen t.b.v. FoxSports 1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prijsstijgen t.b.v. FoxSports 1

    Beste,
    Stijgt mijn abonnementsprijs door het toevoegen van Fox Sports 1 aan het basispakket of wordt dit gecompenseerd door het verwijderen van de Discovery zenders? De Discovery zenders missen wij enorm en met ons vele andere Delta gebruikers. Althans, dit is in diverse fora terug te vinden. We begrijpen de motivatie tot dit besluit dan ook niet.
    Jan.

  • #2
    voor ons betekend dit simpelweg; einde tv van delta! Internet en bellen is al elders ondergebracht, 22 euro per maand voor alleen tv is echt van de zotte!

    Reageer


    • #3
      Thomas64, niet helemaal slim, want als je TV van Delta hebt, heb je ook internet van/bij Delta. Dus, wat betaal je dubbel?

      Reageer


      • #4
        ik heb geen internet van delta! alleen tv. ik betaal ook niks dubbel, maar wel meer dan dat ik een alles in 1 afsluit.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Thomas64
          voor ons betekend dit simpelweg; einde tv van delta! Internet en bellen is al elders ondergebracht, 22 euro per maand voor alleen tv is echt van de zotte!
          Als jij een andere optie hebt voor internet en tv, dan hoor ik dat graag. Helaas is die er niet. En dan wel met dezelfde snelheid als ik nu heb natuurlijk. 400/15

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door michael007
            Oorspronkelijk gepost door Thomas64
            voor ons betekend dit simpelweg; einde tv van delta! Internet en bellen is al elders ondergebracht, 22 euro per maand voor alleen tv is echt van de zotte!
            Als jij een andere optie hebt voor internet en tv, dan hoor ik dat graag. Helaas is die er niet. En dan wel met dezelfde snelheid als ik nu heb natuurlijk. 400/15
            En daar heb je compleet gelijk in, die is er niet. Echter, ik heb op mijn huisadres 55 mbit adsl beschikbaar en dat is voldoende voor mij; dus de beste keus is, gezien deze opties vertrekken naar kpn/telfort!

            Reageer


            • #7
              Ok, als die voldoet aan jouw wensen is er niks mis mee hoor. Ik kon hier tot 80 mbit krijgen, maar las op diverse forums dat je die snelheid nagenoeg nooit haald. En we kunnen wel lekker allemaal klagen over delta en zeelandnet, maar bij hun krijg je wel waar je voor betaald.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X