Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Live TV - Nat Geo WIld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Anette
    Beste roosje,

    Je geeft aan dat je nog geen Nat Geo WIld kan kijken op www.delta.nl/tv.
    Kun je een bericht sturen naar [email protected] met je relatienummer en een omschrijving van het probleem?
    Dan ga ik voor je kijken hoe we dit kunnen oplossen.
    Meerdere mensen melden al sinds vorige week vrijdag dat bij Nat Geo Wild op Live TV een slotje wordt getoond met de mededeling dat deze zender niet in het abonnement zit!

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Oorspronkelijk gepost door Anette
      Beste roosje,

      Je geeft aan dat je nog geen Nat Geo WIld kan kijken op www.delta.nl/tv.
      Kun je een bericht sturen naar [email protected] met je relatienummer en een omschrijving van het probleem?
      Dan ga ik voor je kijken hoe we dit kunnen oplossen.
      Meerdere mensen melden al sinds vorige week vrijdag dat bij Nat Geo Wild op Live TV een slotje wordt getoond met de mededeling dat deze zender niet in het abonnement zit!
      We hebben mogelijk een oplossing gevonden, dus indien mogelijk toch graag een bericht sturen naar [email protected].

      Reageer


      • #18
        Zojuist contact gehad met Anette en probleem met slotje op Live TV is bij mij verholpen door een technische aanpassing bij Delta, die (hopelijk) ook voor anderen werkt.
        Zijn er forummers bij wie NGW via Live TV nu nog op slot staat?

        Reageer


        • #19
          Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met Anette en door een technische aanpassing bij Delta is het probleem met het slotje op Live TV hier nu opgelost.
          De aanpassing wekr mogelijk/waarschijnlijk ook voor anderen.
          Zijn er nog forummers waarbij NGW via Live TV nu nog op slot staat?

          Reageer


          • #20
            jaahaa, het slotje is er nog steeds, zowel op m'n laptop, als op m'n smartphone.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl
              jaahaa, het slotje is er nog steeds, zowel op m'n laptop, als op m'n smartphone.
              Dan zou ik even een mailtje (met relatienummer) sturen naar [email protected]

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Dan zou ik even een mailtje (met relatienummer) sturen naar [email protected]
                had ik al gedaan

                edit: en na enige tijd krijg je dan een emailtje terug, dat het verholpen zou moeten zijn.
                en dat is dan ook zo

                Reageer


                • #23
                  Nou het slotje zit er bij mij nog steeds op Live TV zowel in de browser als op de telefoon.

                  De telefoon gaat wel een stapje verder maar geeft bij mij dus aan dat programma niet live is ???

                  Reageer


                  • #24
                    dan moet je dus ook even een emailtje sturen, zoals hier boven staat

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                      dan moet je dus ook even een emailtje sturen, zoals hier boven staat
                      Bedankt, het is nu keurig voor elkaar !

                      Reageer


                      • #26
                        Hier ook het bewuste slotje, maar te gek voor woorden dat we dan allemaal maar een mailtje moeten sturen.
                        Dit moet voor alle klanten opgelost worden.
                        Niet na een verzoek, maar door aktie van Delta.

                        Het blijkt immers bij velen niet ok.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                          Hier ook het bewuste slotje, maar te gek voor woorden dat we dan allemaal maar een mailtje moeten sturen.
                          Dit moet voor alle klanten opgelost worden.
                          Niet na een verzoek, maar door aktie van Delta.

                          Het blijkt immers bij velen niet ok.

                          Reageer


                          • #28
                            A prudent question is one-half of wisdom

                            Reageer


                            • #29
                              Dat wordt overwerken ipv moederdag vieren dus...

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Jos
                                Dat wordt overwerken ipv moederdag vieren dus...
                                Ik denk niet dat mijn moeder het daarmee eens is
                                A prudent question is one-half of wisdom

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X