Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Spike Entertainment geen ontvangst

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Spike Entertainment geen ontvangst

    Zie dat de zenderwijziging is actief is, heb de kanalen aangepast in mijm favorieten lijst. Maar kan Spike Entertainment niet ontvangen, zit op zelfde kanaal (17) als ID die nu op zwart staat. Krijg daar dus ook letterlijk zwart beeld. Gaat er wat fout of moet dit kanaal nog worden geactiveerd?

  • #2
    Net met klanten service gebeld,,wordt pas op 8 mei doorgevoerd gelijk met nieuwe kanalen plus pakket. Gelijk pluspakket opgezegd en Film 1 geactiveerd.

    Reageer


    • #3
      Hallo RGdeVos, welkom op het forum.

      In een eerder bericht van Delta heb ik gelezen dat Spike pas vanaf 8 mei zou worden doorgegeven. Overigens zie ik dat nu op de pagina met wijzigingen niet meer vermeld staan.
      Het viel mij wel op bij het wijzigen van de kanalen bij mijn eigen apparatuur, dat er op dat moment (ong. 14:00 uur) nog volop aan de wijzigingen werd "gesleuteld"..

      Reageer


      • #4
        Je blijft lachen ......... NOT
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Rinus
          Je blijft lachen ......... NOT
          Niet?

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X