Ik heb deze kwestie ook al direct met klantenservice besproken, maar ik ben niet tevreden met het antwoord, daarom hier een nieuwe poging.
Begin vorige maand verdween bij mijn moeder (86) ineens het TV signaal. Buurman er bij gehaald, TV instellingen gecontroleerd en Delta gebeld. Met een Delta medewerker de storings flow doorlopen, niets hielp. Conclusie van de medewerker: er is iets mis met uw TV. De TV is vervolgens naar een reparateur gebracht.
TV kwam terug, met een interessante reparatie: de 'system-control' module was vervangen. Even 128 euro aftikken. Uiteraard deed de TV het nog steeds niet. Wat was namelijk aan de hand? De aansluiting van de buren was opgezegd wegens een overlijden. Delta heeft per abuis het verkeerde signaal afgesloten. Nogmaals bellen met de helpdesk leverde op dat een storingsmonteur werd langsgestuurd die deze conclusie trok. De fout werd snel rechtgezet. Eind goed, al goed.
Of tenminste: hoe zit het met die 128 euro? Mijn moeder is uiteraard niet technisch en voelt zich nu van twee kanten gefopt. De reparateur lijkt een onterechte reparatie te hebben uitgevoerd, die niet nodig was geweest als Delta grondiger was geweest.
Wie draait op voor de kosten?
Delta vindt het niet hun probleem en biedt een maand gratis TV kijken aan ter compensatie. Ik vind dat afschepen. Het gaat al lang niet meer om het geld.
Lieve Delta. Erken je fout. Fouten worden gemaakt en dat is niet erg. Fouten kosten geld en dat kan gecompenseerd worden. We zien het bloemetje graag verschijnen. De koffie staat klaar. Dhr. Verboon kent de gegevens.
Begin vorige maand verdween bij mijn moeder (86) ineens het TV signaal. Buurman er bij gehaald, TV instellingen gecontroleerd en Delta gebeld. Met een Delta medewerker de storings flow doorlopen, niets hielp. Conclusie van de medewerker: er is iets mis met uw TV. De TV is vervolgens naar een reparateur gebracht.
TV kwam terug, met een interessante reparatie: de 'system-control' module was vervangen. Even 128 euro aftikken. Uiteraard deed de TV het nog steeds niet. Wat was namelijk aan de hand? De aansluiting van de buren was opgezegd wegens een overlijden. Delta heeft per abuis het verkeerde signaal afgesloten. Nogmaals bellen met de helpdesk leverde op dat een storingsmonteur werd langsgestuurd die deze conclusie trok. De fout werd snel rechtgezet. Eind goed, al goed.
Of tenminste: hoe zit het met die 128 euro? Mijn moeder is uiteraard niet technisch en voelt zich nu van twee kanten gefopt. De reparateur lijkt een onterechte reparatie te hebben uitgevoerd, die niet nodig was geweest als Delta grondiger was geweest.
Wie draait op voor de kosten?
Delta vindt het niet hun probleem en biedt een maand gratis TV kijken aan ter compensatie. Ik vind dat afschepen. Het gaat al lang niet meer om het geld.
Lieve Delta. Erken je fout. Fouten worden gemaakt en dat is niet erg. Fouten kosten geld en dat kan gecompenseerd worden. We zien het bloemetje graag verschijnen. De koffie staat klaar. Dhr. Verboon kent de gegevens.
Reageer