Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Interactieve tv van Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Interactieve tv van Delta

    Goedenavond Forumleden.

    Sinds December ben ik weer terug van KPN naar Delta omdat we verhuisd zijn en hier vrijwel geen internet van KPN kunnen ontvangen.
    Wij waren weg bij de delta vanwege de vele storingen waar we last van hadden, Maar nu we noodgedwongen terug moesten moet ik zeggen dat ik tot nu toe geen klachten heb over de tv en internet diensten.

    Ik vroeg me echter wel iets af.
    We hebben interactieve tv met programma gemist en deze bekijk ik op tv (duh) via mijn Humax iHDR-5200C.

    Nu heb ik al gelezen dat we kanaal 12 (interactieve tv van Delta) niet kunnen onvangen/bekijken.

    Nu is mijn vraag. heb ik nu wel wat aan dit abonnement?
    We nemen op op en pauzeren op de humax, maar moeten we daarvoor dit abonnement aanhouden?
    of kan ik dat beter opzeggen en wellicht een ander pakket met zenders aanschaffen?

    ik hoor graag jullie reactie.

    Groeten, Michel

  • #2
    Ik vermoed dat er een en ander door elkaar loopt.
    Met de Humax kun je tot 2 programma's tegelijkertijd opnemen en terugkijken. Als een programma live kijkt, kun je dat ook pauzeren. Dat is geen interactieve tv.

    Met de Delta TV-app op pc, tablet of telefoon of via een browser kun je een aantal zenders kijken en (afhankelijk van je abonnement) ook opnemen e.d.

    Daarnaast bied Delta via kanaal 12 een aantal apps (waaronde Programma gemist van de NPO) Kanaal 12 is alleen te ontvangen met de Humax Fox-C of een tv die Hbb TV ondersteunt.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X