Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe en waar kan ik toch discovery blijven kijken want ik kijk voor 80 % alleen die zender

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe en waar kan ik toch discovery blijven kijken want ik kijk voor 80 % alleen die zender

    hoe en waar kan ik toch discovery blijven kijken want ik voor 80 % alleen die zender:?

  • #2
    Misschien is Knippr een optie (https://www.knippr.nl)

    Heb het zelf (nog) niet gebruikt maar ga het misschien wel proberen. Je kunt het een maand gratis proberen staat er.

    Reageer


    • #3
      Basispakket bij Knippr kost 10 euro (alleen 1e maand gratis) en daarnaast moet je per extra pakket betalen.
      Al met al ben je dan nog niet voordelig uit.
      En dan is het nog maar de vraag of Knippr de Discovery zenders kan en mag blijven aanbieden.
      Die zitten bij hun nu namelijk ook niet in hun basispakket en dat was nu net de voorwaarde van Discovery.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door edsulst
        Basispakket bij Knippr kost 10 euro (alleen 1e maand gratis) en daarnaast moet je per extra pakket betalen.
        Al met al ben je dan nog niet voordelig uit.
        En dan is het nog maar de vraag of Knippr de Discovery zenders kan en mag blijven aanbieden.
        Die zitten bij hun nu namelijk ook niet in hun basispakket en dat was nu net de voorwaarde van Discovery.
        Discovery, TLC en eurosport zitten bij knippr gewoon in het basispakket en kosten buiten de normale kosten niks extra. Ik heb in iedergeval de 1 maand gratis geactiveerd om te kijken of het wat is.

        Reageer


        • #5
          Hoi Wisse,

          Welkom op het forum!

          Wij zijn nog in onderhandeling met Discovery Networks. Mijn advies is om nog even geduld te hebben. We hopen dat Discovery alsnog met een beter voorstel komt zodat we de zenders kunnen blijven uitzenden.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X