Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

beeindigen contract na wijziging zenderaanbod

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • beeindigen contract na wijziging zenderaanbod


  • #2

    Reageer


    • #3
      Ja of het aan jullie of Discovery / Eurosport ligt dat maakt toch niet uit. ik heb gegevens per prive bericht gestuurd. Hopelijk kan ik gewoon per direct opzeggen en geen gezeur.

      Reageer


      • #4
        Ik las in de media dat KPN ook stopt met de doorgifte van Discovery en Eurosport dus denk goed na voordat je een beslissing neemt . Ik denk dat de kabelmaatschappijen terug aan de onderhandelingstafel moeten gaan en tot een fatsoenlijke oplossing moeten komen. en zeker GEEN zenders in 1 week tijd op zwart zetten.

        Reageer


        • #5
          Nou er is voorlopig nog geen sprake van zeggen ze dus ik weet niet waar je dit hebt gevonden ? Dan kan ik het eventueel nog een keer navragen. Ik moet gewoon Eurosport hebben, aangezien ik dat toch wel dagelijks kijk is het voor mij wel belangrijk.

          Reageer


          • #6
            Op Facebook beste Wienco en reken maar dat de andere kabelaanbieders ook met dit feit te maken krijgen

            Reageer


            • #7
              Oke dan ga ik het voor de zekerheid nog eens navragen bij KPN ! bedankt voor de tip

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door bluppy
                Op Facebook beste Wienco en reken maar dat de andere kabelaanbieders ook met dit feit te maken krijgen
                Aha !! Facebook, als zeer betrouwbaar bestempeld...

                Reageer


                • #9

                  Reageer


                  • #10
                    Hier reactie van KPN ![img]7fbe0492-2e20-45b4-ad71-92e2878c5262.jpg[/img]

                    Reageer


                    • #11
                      Dat is geen probleem Wieno. We zullen het telefoonnummer eenmalig gebruiken en niet opslaan in ons systeem.

                      Reageer


                      • #12
                        ---

                        Reageer


                        • #13
                          Verstandig om dit zo open en bloot op het forum te zetten...

                          Reageer


                          • #14
                            Oeps, iets fout gegaan denk ik....gelukkig gewijzigd.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door bluppy
                              Op Facebook beste Wienco en reken maar dat de andere kabelaanbieders ook met dit feit te maken krijgen
                              Hier de reactie van KPN dus komt wel goed hoor[img]ba818dfe-7618-40df-9a8f-2ca91e845f2e.jpg[/img]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X