Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wijzigingen tv kanalen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wijzigingen tv kanalen


  • #2
    stfu

    Reageer


    • #3
      Qua Nederlandse taal ook terug naar 1920 ???

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door packe
        ..,vermoed dat die nieuwe eigenaar goed uit zijn duim kan zuiden.
        ouwen Die fox ...is er enkel voor de mannen dus worden wij vrouwen ...gediscrimineerd.
        Er zullen veel vrouwen met mijn eens zijn dat dit puur een mannen beslissing is,....!
        hier heb ik toch even heel hard om moeten lachen, je moet het toneel op, je bent super!
        Die nieuwe eigenaar doet niets, die wil alleen aan het eind van het jaar geld zien... deze beslissingen komen gewoon van degenen die er altijd al zaten, en zeg nou zelf... zo ging het altijd al. Ze hebben een monopolie op de kabel, en komen er nog altijd mee weg.

        Reageer


        • #5
          Nu lachen je nog, maar voor je het weet mogen vrouwen niet meer stemmen op de poll van de dag

          Reageer


          • #6
            Hallo Packe,

            Welkom op het forum.

            Wij informeren alle klanten waarvan we een e-mailadres hebben persoonlijk per e-mail. Klanten waarvan we geen e-mailadres hebben ontvangen een brief. Niet alle klanten ontvangen de e-mail of brief op hetzelfde moment. Mocht je nog geen bericht hebben ontvangen, dan kun je ervan uitgaan dat je deze nog krijgt.

            Kan ik verder iets voor je betekenen?

            Reageer


            • #7
              Wacht... er gaat toch maar 1 vrouwenzender weg en de rest zijn toch echt meer voor een mannelijke doelgroep?

              Reageer


              • #8
                Wat is iin hemelsnaam een vrouwenzender ?? Met veel soaps ? Of zijn die zenders zonder sport alleen voor vrouwen ? Een gevaarlijke discussie...

                Reageer


                • #9
                  Je bent echt een mannetjes putter vind je heel belangrijk Hillebregt maar vrouwen kijken naar meer dan soapserie net wat mijn taal betreft heb ik mijn zelf moeten aanleren tevens nooit een type cursus gehad dus maak ik weleens fouten en wat dan nog of uw geen fouten maakt.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik vind het belachelijk dat deze zenders verdwijnen het zijn bij ons de meest bekeken zenders, ik hoop dat jullie er nog op terug komen want het zou anders toch wel eens heel veel klanten kunnen kosten

                    Reageer


                    • #11
                      edit moderator: draagt niet bij aan de discussie, opvolgende posts zal ik verwijderen

                      Reageer


                      • #12
                        We willen graag alles over de zenderwijzigingen in een topic houden. http://forum.zeelandnet.nl/televisie...-delta-tv-5743

                        Dit topic wordt gesloten.
                        Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X