Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo Sport Totaal pakket/MotoGP 2017 seizoen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo Sport Totaal pakket/MotoGP 2017 seizoen

    Geachte,

    Naar aanleiding van de absurde aanpassing ben ik genoodzaakt het pluspakket op te zeggen.

    Als MotoGP liefhebber heb ik wat zitten zoeken naar 'n oplossing om het toch te kunnen volgen. Naar mijn mening heeft Eurosport de exlusieve rechten voor 2017 om de MotoGP uit te zenden.

    Nu surf ik naar Delta om te kijken hoe dat zit met het Ziggo Sport Totaal pakket. Deze hebben in het verleden wel de MotoGP uitgezonden, maar of dat nog zo is, is mij niet 100% duidelijk.

    Er wordt aangegeven op de Delta pagina onder het Ziggo Sport Totaal pakket dat hier ook de MotoGP te volgen is. Zie bijgevoegd screenshot

    Ik bel dus vanmorgen met de Zeelandnet klantenservice om dit te vragen EN om het pluspakket op te zeggen. Daarvoor in de plaats het Ziggo Sport Totaal pakket aan te sluiten per 05-05-2017.

    De medewerkster heeft navraag gedaan ivm de MotoGP en zij kon mij vertellen dat de MotoGP ook wordt uitgezonden op het Ziggo Sport Totaal pakket.

    Toch twijfel ik hierover, want op de Ziggo site kan ik niks terug vinden ivm het MotoGP -- 2017 seizoen

    Kan iemand mij eens bevestigen of dit wel klopt?

    PS: Nogmaals bedankt voor de aanpassingen

    Bij voorbaat dank,
    JPJ77

  • #2
    volgens mij moet je dit zoeken op de site die voorheen Sport1 heette.

    http://www.ziggosporttotaal.nl/nieuws/22-racing/

    en dan denk ik dat MotoGP daar niet zo heel veel voorkomt.

    volgens de volgende site zit MotoGP bij Eurosport

    http://www.totaaltv.nl/nieuws/nieuw-...-op-eurosport/

    Reageer


    • #3
      Eurosport heeft de GP rechten van MotoGP en van veel meer sporten zoals bv Giro, Tour, Snooker etc...
      Ziggo sportselect heeft de rechten van de Formule 1 en niet van de MotoGP.

      Reageer


      • #4
        Je kan kiezen om Eurosport player aan te schaffen als het van de kabel verdwijnt. Dit heeft ook niet onze voorkeur.

        Reageer


        • #5
          Allebei bedankt voor de bevesting in deze.

          De klantenservice heeft me vanmorgen dus misleid! Alsook de info op die Delta zenderpakket pagina, zie het bijgevoegde screenshot in de 1ste post. De medewerkster heeft het nog speciaal nagevraagd.

          Manmanman...

          a.s maandag maar weer even terugbellen om dit pakket ongedaan te maken. Ik zal ze ook even doorverwijzen naar dit topic. Het is blijkbaar erg lasting om correcte info te verstrekken.

          Nogmaals bedankt voor de bevestiging dat de MotoGP niet in het Ziggo sport totaal pakket zit.

          Gr

          Reageer


          • #6
            Beste jpj77,

            Bedankt voor het doorgeven.
            Helaas zit de MotoGP niet meer in het Ziggo Sport Totaal pakket. Dus dat gaan we wijzigenen op onze website.
            Wat betreft het opzeggen kan ik ook direct voor je regelen. Stuur een mailtje naar [email protected] met daarin je klant of relatienummer en wat je wenst op te zeggen.
            Voor MotoGP fans is het altijd nog te zien via de Eurosport Player.

            Reageer


            • #7
              @Ferry
              het email-adres [email protected] bestaat niet
              dat moet zijn [email protected]

              Reageer


              • #8
                Heel scherp fred44nl.
                Misschien ga ik het op den duur nog leren.. :$

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ferry
                  Heel scherp fred44nl.
                  Misschien ga ik het op den duur nog leren.. :$
                  Of je laat dat andere emailadres ook aanmaken.. je bent niet de enige die deze vergissing wel eens maakt :8

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Ferry
                    Beste jpj77,

                    Bedankt voor het doorgeven.
                    Helaas zit de MotoGP niet meer in het Ziggo Sport Totaal pakket. Dus dat gaan we wijzigenen op onze website.
                    Wat betreft het opzeggen kan ik ook direct voor je regelen. Stuur een mailtje naar [email protected] met daarin je klant of relatienummer en wat je wenst op te zeggen.
                    Voor MotoGP fans is het altijd nog te zien via de Eurosport Player.
                    Bedankt voor je reactie. Ik heb je gemaild met de info.

                    Bvd,
                    jpj77

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X