Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard werkt niet (meer)

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smartcard werkt niet (meer)

    Enige tijd heb ik een smartcard ongebruikt in de kast laten liggen. De kaart is aangemeld en zou het na 5 minuten weer moeten doen, maar helaas. Geen beeld en foutcode E30-4.....

  • #2
    Hey Cijbra,

    Ik heb hier ook wel eens last van, heb er ook 2 ongebruikt in de kast liggen.
    De klantenservice bellen heeft geen zin want die kunnen er niets aan doen, zij verwijzen dan naar de dealer of garantie.
    Even 24 uur wachten (kaart in decoder, op standby), daarna doen ze het meestal weer, heeft iets te maken met dat de smartcard weer synchroon moet lopen met de huidige tijd of iets in de richting.

    Of de gratis kanalen bekijken op https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard

    Reageer


    • #3
      Hoi Cijbra,

      Vervelend dat je oude smartcard het niet meer doet.

      Wil je ons je smartcardnummer (nummer van 11 cijfers) en postcode + huisnummer eens mailen? [email protected]. Zorg in ieder geval dat het apparaat aan staat waar de smartcard in zit. Dan ga ik eens zien of ik hem vanaf hier opnieuw kan aansturen.
      Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

      Reageer


      • #4
        Hallo Cijbra,

        Is het nog gefixt via de mail?

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X