Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe tv aansluiting realiseren

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe tv aansluiting realiseren

    Tijdens de verbouwing van onze woning loop ik tegen het volgende aan. We hebben een wandcontactdoos beneden in de woonkamer. Daarop hebben we net nieuw gekochte kabels en een nieuwe hirschmann splitter aangesloten. 1 kabel gaat naar de tv in de woonkamer, de ander gaat naar boven.
    Boven moet de kabel naar 3 aansluitingen. Voor een dergelijke splitter ging ik naar de bcc. Daar vertelde de medewerker dat ik de kabel niet kon splitsen naar 3 aansluitingen. Dit zou geen goede kwaliteit tv leveren. Hij had ook geen splitter met drie aansluitingen.

    Nu begin ik te twijfelen. Het is toch mogelijk om deze kabel te splitsen naar drie aansluitingen of beter van niet?

  • #2
    Zie bijv. de mogelijkheden uit dit item: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...e-pak-aan-4490

    Reageer


    • #3
      Maar dat is wanneer er geen antenne aansluiting is. Maar dat zou betekenen dat ik de versterker kan aanschaffen?

      Reageer


      • #4
        ik heb een splitter gemonteerd en 1 kabel naar boven gebracht daar een versterker tussen gezet van daar uit verder naar 2 TV,s en prima beeld zelfs in HD .

        Reageer


        • #5
          bluppy, welke versterker heb je er tussen gezet?

          Reageer


          • #6
            schema voor de liefhebbers.

            Reageer


            • #7
              hier de gebruikte versterker

              Reageer


              • #8
                ik heb er ook een versterker tussen staan, en de kabels via een splitter naar mijn andere TV's aan gesloten ik heb op alle apparaten een prima beeld dus een extra versterker lijkt me niet nodig.
                Ik zou boven gewoon de kabel splitsen in het aantal aansluitingen wat je nodig hebt even checken of ik een stabiel beeld heb op alle apparaten en veel plezier met het kijken

                Reageer


                • #9

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X