Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Extra zenderpakketten werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Extra zenderpakketten werkt niet

    Ik heb gisteren, 22-02-2017, het totaal sportpakket telefonisch aangevraagd. Normaal ging dit binnen 10 min opvraagbaar zijn.
    Vandaag, 23-02-2017, kan ik nog steeds niet naar fox of ziggo kijken.
    Iemand een idee?

  • #2
    Normaal gesproken zou 10 minuten na aanmelding ea moeten werken.
    Je kan even wachten op een Moderator die dit voor je oppakt.
    Dan wordt nagekeken wat er niet goed is gegaan.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door devlinweis
      Ik heb gisteren, 22-02-2017, het totaal sportpakket telefonisch aangevraagd. Normaal ging dit binnen 10 min opvraagbaar zijn.
      Vandaag, 23-02-2017, kan ik nog steeds niet naar fox of ziggo kijken.
      Iemand een idee?
      Hoi Devlinweis, en welkom op het forum.

      Zou je mij in een privebericht even het smartcardnummer willen sturen, plus je adresgegevens? Dan kijk ik het even voor je na.

      Je kunt me een privebericht sturen door op m'n naam te klikken en dan te kiezen voor "stuur bericht".

      Reageer


      • #4
        Normaliter staat een extra pakket er redelijk snel op, soms al na enkele seconden. Het kan ook zijn dat je televisie/decoder hem niet kan bekijken omdat de zenders niet goed ingeladen zijn. Dat wil zeggen dat als je bijvoorbeeld al een tijdje geleden de zenders hebt ingeprogrammeerd, dat ze inmiddels op een andere plek staan. Er zijn laatst een aantal wijzigingen geweest met zenders die op een andere plek gekomen zijn en wat extra HD zenders. Even opnieuw alle zenders laten zoeken kan dan helpen. Maar wacht even af wat je met Frans voor elkaar krijgt.

        Reageer


        • #5
          devlinweis Heb je het kunnen oplossen met Frans? Zo ja, zou je dan het beste antwoord kunnen kiezen?

          Reageer


          • #6
            op 22/02 kwam het plots vanzelf in orde

            Reageer


            • #7
              Fijn om te horen dat het nu toch werk! Zou je nog een beste antwoord kunnen kiezen? Dan weten wij dat dit topic is afgerond.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X