Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

F1 in welk pakket?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Nou, dan ga je toch lekker naar het circuit?

    Altijd van die mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. :8

    Reageer


    • #17
      Je kan het waardeloze service vinden, maar wij gaan niet over de inhoud van deze pakketten, Harry. Als Ziggo dit in deze samenstelling aanbiedt, dan zenden wij dit zo uit. Ik verwacht dat het altijd gecombineerd zal worden met andere zenders en sporten, want er is nu eenmaal niet 24/7 Formule 1 te zien. Het zou wel leuk zijn als de mogelijkheid bestaat enkel voor de grote races te kunnen betalen. Wellicht dat dit commercieel gezien niet interessant genoeg is voor de aanbieders van deze zenders. Denk dat er best wel animo voor zou zijn eigenlijk.

      Reageer


      • #18
        Maar dat zal zeker alleen wel op het Ziggo netwerk zelf werken vermoedt ik ?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Mapje
          Maar dat zal zeker alleen wel op het Ziggo netwerk zelf werken vermoedt ik ?
          Zeker niet! Gewoon via Ziggo Go.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door TimH
            Je kan het waardeloze service vinden, maar wij gaan niet over de inhoud van deze pakketten, Harry. Als Ziggo dit in deze samenstelling aanbiedt, dan zenden wij dit zo uit. Ik verwacht dat het altijd gecombineerd zal worden met andere zenders en sporten, want er is nu eenmaal niet 24/7 Formule 1 te zien. Het zou wel leuk zijn als de mogelijkheid bestaat enkel voor de grote races te kunnen betalen. Wellicht dat dit commercieel gezien niet interessant genoeg is voor de aanbieders van deze zenders. Denk dat er best wel animo voor zou zijn eigenlijk.
            Dank voor deze info, hierdoor weet ik tenminste dat het niet aan jullie ligt en deze reactie is beter dan die 2 idiote reacties eerder.

            Dank.

            Reageer


            • #21
              Graag gedaan, Harry.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X