Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitaal TV kijken zonder smartcard

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitaal TV kijken zonder smartcard

    Kennelijk is tv kijken zonder smartcard mogelijk bij Delta. Op de site van Delta staat bij de info over digitale tv dat hiervoor of een CI+module of een digitale ontvanger nodig is, en beide systemen hebben een smartcard nodig. Hoe zit het dan met tv kijken zonder smartcard?. Als dat al bestaat waarom zou ik er dan voor kiezen?

    Groeten,
    Kees

  • #2
    Hallo CMF, welkom op het forum.

    Je zou daar voor kunnen kiezen (het bestaat dus), omdat je dan geen CI+-module en smartcard hoeft aan te schaffen :8
    Daar staat tegenover, dat je niet het gehele basispakket kunt ontvangen, maar slechts een beperkt aantal zenders en dat je ook geen gebruik van extra zenderpakketten kunt maken.
    Zie: https://www.delta.nl/service/televis...nder-smartcard

    Reageer


    • #3
      Hallo CMF, welkom op het Service Forum! Heb je verder nog vragen over het digitaal TV kijken zonder smartcard? Als je vraag zo beantwoord is, kun je dan het beste antwoord kiezen?

      Reageer


      • #4
        Omdat we verder geen reactie ontvangen, ga ik ervan uit dat de vraag is beantwoord.
        Mocht dit onverhoopt niet zo zijn dan lees ik het graag.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X