Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

modem wissel

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • modem wissel

    Goedenavond bij controle van het type modem kwam ik er achter dat het nog een is zonder wifi namelijk de 3210 krijg ik nog bericht van jullie of ik in aanmerking kom voor een omwisseling of hoe gaat dit?

  • #2
    Zie uitleg Klantenservice:
    U krijgt een WiFi-modem in bruikleen bij:
    Een nieuw TV & Internet of Alles-in-1 abonnement
    De modemwissel als u nu een oud modem heeft (modems van het merk Scientifc Atlanta en modellen EPC2203 of EPX2203)

    Een abonnementsverhoging naar:TV & Internet Super
    Alles-in-1 Super

    Reageer


    • #3
      Hallo jan1960,

      Bedoel je het 3212 modem?
      Dit is een prima modem dat tot en met het Premium abonnement de snelheden haalt. Deze worden niet zomaar gewisseld.

      Waarom wil je een nieuw modem?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
        Hallo jan1960,

        Bedoel je het 3212 modem?
        Dit is een prima modem dat tot en met het Premium abonnement de snelheden haalt. Deze worden niet zomaar gewisseld.
        Waarom wil je een nieuw modem?
        Ja die bedoel ik en is 5 jaar geleden mij toegestuurd intussen heb ik een alles in een abonnement van af september 2016 en de vraag die ik stelde was naar aan leiding van het feit dat de 3212 niet meer ondersteund zou worden en ja het is inderdaad een prima modem maar ik overweeg overstappen naar WiFi door het hele huis en geen zin in een aparte Wi-Fi router heb achter de huidige modem

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor de info zo gauw ik een beslissing neem hierover neem ik contact op .

            Reageer


            • #7
              Dat is prima, Jan.

              Als je vraag beatnwoord is, wil je dan nog even het beste antwoord kiezen?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X