Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard defect

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smartcard defect

    Heb code e6-4 smartcard defect. Begon nadat ik hem eruit had gehaald omdat ik het nr moest invoeren voor abbonement op fox sport. Daarna weer in, maar doet niks dus.

    Ook al verschillende keren opnieuw opgestart, schoongepoetst ed. Is hij echt defect? En hoe kom ik snel aan een nieuwe?

  • #2
    Hallo Erpel.

    Welkom op het forum


    Misschien is de kaart niet defect.
    Wil je de stappen op deze pagina eens doorlopen?

    Ik denk dat aanschaf van een nieuwe kaart niet nodig is. Mocht dit wel zo zijn, dan kun je de kaart bij een dealer kopen.
    Een overzicht van dealers vind je hier.

    Reageer


    • #3
      Die site had ik al gevonden. Meerdere keren geprobeerd, maar werkt helaas niet.

      Dus nieuwe kopen? En dan nieuwe koppelen aan bestaand abbonement oid?

      Reageer


      • #4
        Ik zou beginnen met de kaart laten testen bij een dealer.

        Reageer


        • #5
          Of bij de buurman

          Reageer


          • #6
            Dat kan natuurlijk ook!
            Ik lees graag je bevindingen

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Erpel
              Die site had ik al gevonden. Meerdere keren geprobeerd, maar werkt helaas niet.

              Dus nieuwe kopen? En dan nieuwe koppelen aan bestaand abbonement oid?
              De kaart kan er ook verkeerd in zitten dan moet je de kaart een slag omdraaien en weer terug steken.

              Reageer


              • #8
                Haha. Grappig, maar dat was het niet. Smartcard is echt defect. Delta stuurt morgen een nieuwe op. Dus opgelost

                Reageer


                • #9
                  Fijn dat het geregeld wordt voor je, Erpel! Veel kijkplezier met de nieuwe kaart gewenst.

                  Wil je nog even het antwoord kiezen waar jij het meest aan hebt gehad?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Erpel
                    Haha. Grappig, maar dat was het niet. Smartcard is echt defect. Delta stuurt morgen een nieuwe op. Dus opgelost
                    Sinds wanneer stuurt delta een vervangende kaart had dat laatst ook kon gewoon een nieuwe kopen op antwoord van delta.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door rd1osb
                      Oorspronkelijk gepost door Erpel
                      Haha. Grappig, maar dat was het niet. Smartcard is echt defect. Delta stuurt morgen een nieuwe op. Dus opgelost
                      Sinds wanneer stuurt delta een vervangende kaart had dat laatst ook kon gewoon een nieuwe kopen op antwoord van delta.
                      Goed geregeld. ik moet soms de kaart schoonmaken dan werkt hij weer de print die er op zit wordt min of meer wat vuil.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X