Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Radio zender op TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Radio zender op TV


  • #2
    Radio zenders beginnen bij kanaal 1901 , 1902 , 1903 ....enz dus gewoon op je afstandbediening 1901 intoetsen

    Reageer


    • #3
      dat werkt niet op alle TV's hetzelfde
      de radio zenders zitten bij m'n Samsung Smart TV op 901 en hoger.
      bovendien kun je ook via een Humax decoder naar de radio luisteren.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
        Radio zenders beginnen bij kanaal 1901 , 1902 , 1903 ....enz dus gewoon op je afstandbediening 1901 intoetsen

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl
          dat werkt niet op alle TV's hetzelfde
          de radio zenders zitten bij m'n Samsung Smart TV op 901 en hoger.
          bovendien kun je ook via een Humax decoder naar de radio luisteren.
          Omdat je over een decoder begint .... misschien moet je op de CI+1.3 module ook iets inbrengen als je digitale radio wilt afspelen. De module is bij mij door de verkoper ingesteld

          Reageer


          • #6
            op m'n Humax moet ik de selectie "TV" veranderen naar "Radio".
            als ik dat niet doe, dan kan ik bijv. kanaal 901 niet kiezen.

            Reageer


            • #7
              Hallo dickboland,

              Welkom op het forum !

              Heb je op de afstandsbediening van je tv een radio/tv knop? Als je die indrukt moet je namelijk wel de mogelijkheid hebben om de radiozenders op je tv te krijgen

              Reageer


              • #8
                Iedereen hartelijk dank voor het meedenken over dit onderwerp, maar denk de oplossing te hebben gevonden.
                Deze oplossing is er voor mensen met een AB zonder knop om over te schakelen naar radio of tv.
                De oplossing moet je ook uitproberen want is afhankelijk van je TV (merk)
                Je moet zoeken naar het juiste nummer wat je extra voor de originele 900 nummers zet. Bij mijn Panasonic was dat een 2 dus overal een 2 voor b.v. 2902 Radio 2 enz. Voor mijn Philips was het een 1 dus b.v. 1903.

                Reageer


                • #9
                  Top dat je de oplossing hebt gevonden en bedankt dat je deze ook met ons deelt. Dat er een 1 voorgezet moest worden voor de radiozenders had ik onlangs al ontdekt, maar dat dit bij sommige TV's een 2 is wist ik nog niet.
                  A prudent question is one-half of wisdom

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X