Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

HD Fox C Decoder | Leeg info scherm

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • HD Fox C Decoder | Leeg info scherm

    Wellicht dat ik iets verkeerd heb ingesteld maar ik krijg steeds vaker bij het opvragen via de Info knop (boven de Opt+ knop en dan het tweede scherm, boven de smalle infobalk ondering) geen volledige informatietekst meer te zien.
    Soms is het scherm leeg muv de info over het kanaal, programmanaam en datum/tijd. Als ik dat naar een volgend kanaal switch en weer terug ga naar het kanaal, wordt de infotekst wel weergegeven.

    Wat ook steeds vaker gebeurt is dat de het eerste infoscherm (de smalle zwarte balk onder in het scherm) een compleet ander programma aankondigt dan dat er op dat moment wordt getoond.

    Is dit een synchronisatieprobleem en hoe kan ik dit oplossen?

    Decoder info:
    Model: HD Fox C/Delta
    Software versie: NLCIAD 1.03.06
    Loaderversie: A1.11
    C+-versie: 1.00.00
    Firmware bijgewerkt op: 10 mei 2016 (zojuist nog even gekeken of er een nieuwe update is)
    MICOM versie: 8.30
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Hoi Webkabouter,

    Heb je hem ook al een keer via fabrieksinstellingen terug gezet en weer opnieuw ingesteld?
    Hier de handleiding voor de decoder.
    Hier nog een filmpje welke instellingen je dient te gebruiken.

    Reageer


    • #3
      Hallo Webkabouter,

      We zijn een aantal dagen verder. Heb je iets gehad aan de tip van Ferry?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
        Heb je iets gehad aan de tip van Ferry?
        Heb een paar dagen in het ziekenhuis gelegen. Resetten helpt niet helaas (had dat reeds twee keer gedaan).
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Je zou eventueel eens kunnen bellen met Quantis (fabrikant Humax) op 085-5000400 ? Misschien dat zij iets weten hiervoor als resetten/updaten niet helpt. :?

          Reageer


          • #6
            Dat is een goed idee, zal ik doen bedankt.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Heb je nog contact gehad met Quantis? Ben je daar ook iets wijzer van geworden?
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Wel contact gehad maar werd daar ook niet echt wijzer van.
                Het schijnt dat ik een firmware upgrade moet doen maar volgens de decoder is er geen update beschikbaar.
                Ga deze week nog eens kijken of ik die ergens los kan downloaden.

                Bedankt, bkbtr
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Update: ik heb een andere decoder gekocht en het probleem is opgelost.
                  Moet nog even afwachten of ik coulance krijg op de oude (was een half jaartje oud).
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X