Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storingsmelding digitale tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storingsmelding digitale tv


  • #2
    Hoi Julianwalraven, welkom op het forum.

    Heb je dit bij alle HD zenders of is dit meer willekeurig? Is de zender dan helemaal op zwart of is bijvoorbeeld het beeld blokkerig/vlekkerig?

    Reageer


    • #3
      Alleen Nederland 1 2 3 zijn goed in HD de rest van de zenders blijft zwart met de melding en na een tijdje komt er gecodeerd signaal te staan

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Julianwalraven
        Ook heb ik een nieuwe ci module omdat ik dacht dat het hier aan lag, maar dit helpt ook niet wat kan ik hier verder nog aan doen.
        Zelf ook zoiets aan de hand gehad en toen bleek dat ik de kaart verkeerd om in de ci module had gedaan.
        De kant met de pijl naar achteren ipv naar voren. NPO 1 t/m 3 zijn 'gratis' dus die ontvangen je altijd, ook zonder kaart.
        Indien je meerdere kaarten hebt, probeer dan de kaart van het andere toestel?
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Dit vandaag ook gedaan en vervolgens even contact gehad met de klanten service en die hebben mijn kaart een refresh gegeven en nu doen alle zenders het weer

            Reageer


            • #7
              Fijn om te lezen dat het is opgelost!

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X