Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

E30 foutmelding

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • E30 foutmelding

    Ik heb twee digitale smartcards van Delta, waarvan ik er 1 een lange tijd niet gebruikt heb. Als ik nu die smartcard in mijn tv stop, geeft hij alleen npo1, 2 en 3 in HD weer, de rest zijn gecodeerde signalen. Voorheen was dat zeker niet het geval. Hoe kan ik dit verhelpen?

  • #2
    U kunt de kaarten koppelen, zie. https://www.delta.nl/service/televis...tcard-koppelen

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door L.H.Schot
      Ik heb twee digitale smartcards van Delta, waarvan ik er 1 een lange tijd niet gebruikt heb. Als ik nu die smartcard in mijn tv stop, geeft hij alleen npo1, 2 en 3 in HD weer, de rest zijn gecodeerde signalen. Voorheen was dat zeker niet het geval. Hoe kan ik dit verhelpen?
      Welkom op het forum L.H.Schot!

      Als je kaart een tijdje niet meer is gebruikt, dan heeft deze in de meeste gevallen een code update gemist en beschikt dan niet meer over de juiste sleutels om de kanalen te ontsleutelen. Het koppelen van de kaarten kan helpen, maar als dat niet werkt, bel dan even de klantenservice via 0800 - 55 11 550. Zij zijn vandaag, zaterdag, tot 13:00 bereikbaar en kunnen zo de smartcard voor je refreshen.
      A prudent question is one-half of wisdom

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X