Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

webmail

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • webmail

    Iemand een idee hoe ik van mijn alias de mail op webmail krijg?
    Zelf kan ik het niet vinden.

    Bedankt

  • #2
    Hallo Martine,

    Een e-mailalias is een e-mailadres dat je aan uw mailbox kunt koppelen van jouw primaire e-mailadres.
    Met een e-mailalias kun je berichten versturen en ontvangen, maar het heeft geen eigen inbox of wachtwoord.
    E-mails die naar een e-mailalias worden verstuurd komen terecht in de inbox van uw primaire e-mailadres.

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor je berichtje..Het gene wat ik wil weten hoe en waar kan ik een account toevoegen op webmail ?
      Grtjes

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Martine47
        Bedankt voor je berichtje..Het gene wat ik wil weten hoe en waar kan ik een account toevoegen op webmail ?
        Grtjes
        Via inloggen op MijnDelta (voormalige PIP-pagina), kies je voor Mijn producten, dan het tabje met je internetproduct (bijv. alles-in-een) en daar vind je bovenin een knop met "mijn e-mailadressen".
        De adressen die je daar aanmaakt, komen ook in je webmail. een "alias-adres" onder het account van je hoofd e-mailadres. Voor andere e-mailadressen moet je met het betreffende e-mailadres inloggen op de webmail!

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X