Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

ik heb een samsung smart tv maar netflix werkt niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • ik heb een samsung smart tv maar netflix werkt niet

    ik heb een samsung smart tv maar netflix werkt niet

  • #2
    heeft jouw TV een verbinding met internet ??
    kun je in de browser van de TV iets op internet bekijken ??
    Netflix werkt nml. niet via de bekende coax-kabel, maar via internet.

    Reageer


    • #3
      ... en uiteraard dient u een abonnement op Netflix te hebben. Onze samsung TV's werken goed met Netflix

      Reageer


      • #4
        Misschien staat er een surf filter aan om bepaalde content (sites) te weren dit kon je vroeger instellen op je PIP
        ik had dit namelijk ook met mijn samsung tv

        Reageer


        • #5
          Ik heb eveneens een Smart TV van Samsung (UE46D5600, aangekocht januari 2012). Heb een abonnement bij Netflix, de TV is bekabeld. Maar als ik Netflix opstart dan loopt de handel vast, kortom bij mij werkt Netflix ook niet via de Samsung Smart TV. Na aanschaffen van een apple TV, werkt Netflix zonder problemen.
          Heb nog een andere Smart TV ook van Samsung (gekocht augustus 2015) daar werkt Netflix via Wifi prima.
          Misschien dat het aan het *bouwjaar* van de Samsung Smart TV ligt of Netflix wel dan niet goed functioneert.

          Reageer


          • #6
            ja het kan misschien aan de tv liggen ik werk met wifi krijg het scherm van netflix maar hij doet het niet.via typenr.tv heb ik gezocht en hij zou het eigenlijk toch moeten doen maar is wel gemaakt in slovakia......de andere apps op de tv werken wel

            Reageer


            • #7

              Reageer


              • #8
                ik heb een sony van begin dit jaar zit al een netflix knop op de afstandsbediening je moet wel verbinding met je router maken .

                Reageer


                • #9
                  Een Netflix button op de afstandsbediening? Gaaf!!!

                  Typenr.tv ben ik zelf niet bekend mee. Op mijn TV is het gewoon netjes een app.

                  Heb je de app niet en is deze niet te downloaden? Dan inderdaad Chromecast.

                  Reageer


                  • #10
                    ik heb chromecast maar wil dit ook proberen
                    ik denk dat ik de app opnieuw moet installeren maar weet niet hoe dat moet mapje

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Linda van Giezen
                      Een Netflix button op de afstandsbediening? Gaaf!!!
                      ik denk dat hier SmartHub wordt bedoeld

                      Reageer


                      • #12
                        Voor Netflix op een Chromecast kijk hier .

                        Voor Samsung apps downloaden hier en verwijderen .

                        Ik heb zelf geen Samsung TV maar het probleem deed zich voor op een Philips.

                        Reageer


                        • #13
                          ik speel netflix gewoon met mijn tablet naar chromecast.
                          downloaden app ga ik eens proberen ik heb deze tv overgenomen en denk dat de app verouderd is

                          Reageer


                          • #14
                            nou het is mij gelukt hoor vraag me niet meer precies hoe... heb wel alles gewist en opnieuw gedownload en toen was daar ineens netflix maar ja klopte mijn wachtwoord weer niet hiha ook weer opgelost toch weer paar uurtjes mee zoet geweest.. maar ja ben 63 dussss

                            Reageer


                            • #15
                              Goed bezig, neeltje! Fijn dat het inmiddels gelukt is.
                              Wil je nog even het antwoord kiezen waar je het meest aan hebt gehad?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X