Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Netflix op smart tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Netflix op smart tv

    Via deze weg (heb een 40 minuten aan de telefoon gehangen, en omdat niemand bij Delta zich dat interesseert uiteindelijk maar opgehangen) wil ik dus vragen, of iemand hier met een smart tv netflix werkend heeft?
    Ik kan inloggen trailers bekijken, maar zodra er een afl. van bv een serie wordt gekozen dan zie je hem laden en na 2 seconde beeld stopt ie er mee. de melding is het volgende, deze titel kan momenteel niet worden afgespeeld, probeer het opnieuw of selecteer een andere titel. ...maar dit doet hij dus bij alle titels, terwijl de trailers het wel doen. Ik heb ook een signaal test gedaan waarbij de snelheid uitkwam op 27mbps, na een nieuwe utp kabel er op gezet hebben, kwam er 35 mbps te staan. ik heb 150mb internet en een wifimodem van zldnet. Iemand een idee? aangezien ze bij Delta de telefoon niet opnemen.
    ps, ik heb een LG 3D smart tv uit 2013 en bij navraag is deze wel geschikt voor netfkix,

  • #2

    Reageer


    • #3
      Sheena, kijkt je verbinding na.
      Als deze ok is , dan is dit misschien ook de moeite waard door te nemen: https://help.netflix.com/nl/node/14113

      Reageer


      • #4
        Er is op dit moment een storing bij Netflix zelf:

        http://allestoringen.nl/storing/netflix

        Zelf heb ik op laptop wel beeld maar slecht..

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ltpc
          Er is op dit moment een storing bij Netflix zelf:

          http://allestoringen.nl/storing/netflix

          Zelf heb ik op laptop wel beeld maar slecht..
          Heb al weken lang dit probleem

          Reageer


          • #6
            Gisteren was het bij mij prima....

            Reageer


            • #7
              [quote=boelie10]
              Oorspronkelijk gepost door Ltpc
              Er is op dit moment een storing bij Netflix zelf:

              http://allestoringen.nl/storing/netflix

              Zelf heb ik op laptop wel beeld maar slecht..
              Ik weet natuurlijk niet wat U al geprobeerd heeft,
              Als U op de laptop in Uw account kijkt staat er een regel "je apparaat activeren"
              heeft u dat al geprobeerd?

              Reageer


              • #8
                [quote=simonjan]
                Oorspronkelijk gepost door boelie10
                Oorspronkelijk gepost door Ltpc
                Er is op dit moment een storing bij Netflix zelf:

                http://allestoringen.nl/storing/netflix

                Zelf heb ik op laptop wel beeld maar slecht..
                Ik weet natuurlijk niet wat U al geprobeerd heeft,
                Als U op de laptop in Uw account kijkt staat er een regel "je apparaat activeren"
                heeft u dat al geprobeerd?
                Als ik gisteren prima beeld had op die laptop en vandaag niet, waarom moet ik dan opeens mijn apparaat activeren?? Ik heb geen probleem met Netflix, dat is Boelie10
                Ik heb alleen aangegeven dat Netflix ZELF met een storing kampt.....

                Reageer


                • #9
                  Hi Boelie10,

                  Inmiddels Netflix al weer te zien op de TV?

                  Zelf geen problemen ondervonden op mijn beide smart tv's overigens.

                  Reageer


                  • #10
                    Aangezien er geen reactie meer is gekomen ga ik er van uit dat het probleem is verholpen.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door boelie10
                      Oorspronkelijk gepost door Ltpc
                      Er is op dit moment een storing bij Netflix zelf:

                      http://allestoringen.nl/storing/netflix

                      Zelf heb ik op laptop wel beeld maar slecht..
                      Heb al weken lang dit probleem
                      Je zou kunnen proberen de app te verwijderen van je televisie en hem opnieuw te installeren.
                      Dit is bij android in combinatie met een chromecast vaak een erg goede oplossing.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X