Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Problemen met inloggen op MijnDELTA

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Problemen met inloggen op MijnDELTA

    Sinds de veranderingen in "Persoonlijk" op ZeelandNet.nl waarmee je naar bijv je PiP kan gaan heb ik problemen met het inloggen.
    Ik moet hier nu twee maal inloggen. Het eerste op mijn primair account (prima) en de tweede keer inloggen op MijnDelta. Dubbel !!
    Maar ik krijg nu met dat probleem te maken waar ik al jaren mee worstel met de Delta, namelijk dat ze me vragen om mijn telefoonnummer zoals in het welkomstschermpje om je persoonlijke gegevens te controleren.
    Ik heb geen telefoon dus ook geen telefoonnummer want ik ben doof. In het verleden (de goeie ouwe tijd dus) kon de klantenservice Delta dit aanpassen. Maar in het welkomstschermpje kom ik niet verder omdat ik geen geldig telefoonnummer kan invullen, dus kan ik ook niet verder in MijnDelta om de boel te onderzoeken wat er veranderd is.
    Ik heb de klantenservice al aangeschreven maar tot op heden... niets.
    Nu ben ik bang dat jullie me toch doorverwijzen naar die klantenservice dus in principe schiet ik niets op met dit topic. Maar wie weet ?
    Een lichtpuntje is wel dat ik direct kan inloggen op het Dashboard van Mijn Delta Inzicht...???

  • #2
    er komt echt wel een vriendelijke moderator die dit voor je op pakt.
    vandaag nog, nee, sterker nog, voor 12:00 uur

    Reageer


    • #3
      Hallo hillebregt, vervelend dat het achterliggende syteem hier geen rekening mee wil houden. Graag ga ik dit voor je onderzoeken. Ik zie dat we al een e-mail van je ontvangen hebben op [email protected]. Ik leg dit uit bij de betreffende afdelingen.

      @fred: we zijn allemaal vriendelijk

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hillebregt
        Ik moet hier nu twee maal inloggen. Het eerste op mijn primair account (prima) en de tweede keer inloggen op MijnDelta. Dubbel !!
        Deze verwijzing staat er omdat mensen gewend waren dat het hier stond. Je kan ook direct naar www.DELTA.nl/MijnDelta. Dan scheelt een paar klikken.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door TimH
          Hallo hillebregt, vervelend dat het achterliggende syteem hier geen rekening mee wil houden. Graag ga ik dit voor je onderzoeken. Ik zie dat we al een e-mail van je ontvangen hebben op [email protected]. Ik leg dit uit bij de betreffende afdelingen.
          Succes met het onderzoeken. En hoezo een mail op [email protected] ? Is dit hetzelfde mail dat ik 2x verzonden heb naar de klantenservice van Delta of is het toch anders ?

          Reageer


          • #6
            Deze verwijzing staat er omdat mensen gewend waren dat het hier stond. Je kan ook direct naar www.DELTA.nl/MijnDelta. Dan scheelt een paar klikken. [/quote] En ook rechtstreeks werkt dus niet door die blokkade van ongeldige telefoonnummers, dit is dus letterlijk stranden in de Delta, hoe mooi ook de twee Schelde(s) zijn...

            Reageer


            • #7
              [email protected]

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Kijk, daar word ik blij van! Fijn om te lezen dat het is gelukt.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X