Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo on Demand op de LG 49UH603V

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo on Demand op de LG 49UH603V

    Van de week bij de Media Markt in Middelburg een LG49UH603V gehaald.
    Dat is een mooie platte tv. Eindelijk een ingebouwde decoder en een smart tv.
    Ik zo blij als een ei.

    Na een uurtje of wat kijken vroeg hij of ik de firmware wilde installeren. Natuurlijk.
    Nu heb ik ineens overal Ziggo on Demand functionaliteiten op mijn TV.
    Ik ben in de instellingen er nog niet achter waar ik het kan wijzigen, maar via twitter werd me aangeraden de vraag hier te stellen. Wij als bewoners van een (nog niet) niet-Ziggo gebied willen die meuk natuurlijk niet op onze apparaten.

    Wie kan me helpen?

  • #2
    Probeer hier eens.
    https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=188,E=0000062634812506372,K=8303,Sxi =11,case=guid({3DDF6CA4-434D-4968-9958-2D530C7F2409}),TS=ZEELANDNETNL_2016

    Reageer


    • #3
      Dat heeft met de instellingen van de "rode knop" te maken, die moet je uit zetten
      Bij Samsung staat dat in het menu onder: zenders -> algemene interface -> ci-menu -> On Demand instellingen
      Bij LG zal een dergelijke instelling vast ook te vinden zijn.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door adje
        Probeer hier eens.
        https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=188,E=0000062634812506372,K=8303,Sxi =11,case=guid({3DDF6CA4-434D-4968-9958-2D530C7F2409}),TS=ZEELANDNETNL_2016
        Niet helemaal wat ik bedoelde, tv kijken gaat me prima af.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Dat heeft met de instellingen van de "rode knop" te maken, die moet je uit zetten
          Bij Samsung staat dat in het menu onder: zenders -> algemene interface -> ci-menu -> On Demand instellingen
          Bij LG zal een dergelijke instelling vast ook te vinden zijn.
          Naar zo iets dergelijks zat ik ook te zoeken, maar ik bedenk me net dat ik de menu's allemaal heb zitten uitpluizen voor de firmware upgrade. Dus vanavond poging 2 als de kinderen op bed liggen.
          Bedankt alvast.

          Reageer


          • #6
            Hi Rick_l,

            Heb je nog een poging gewaagd om het probleem op te lossen?

            Reageer


            • #7
              Ja, had ik.
              Hij zit inderdaad onder de CI-menu instellingen.
              Het menu-punt heette zelfs "Rode Knop Instellingen". Je kon hem aan of uit zetten en daarmee was dat euvel in elk geval opgelost.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door rick_l
                Ja, had ik.
                Hij zit inderdaad onder de CI-menu instellingen.
                Het menu-punt heette zelfs "Rode Knop Instellingen". Je kon hem aan of uit zetten en daarmee was dat euvel in elk geval opgelost.
                Goed om te horen! Veel kijkplezier.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X