Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Blokjesbeeld

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Blokjesbeeld

    Is er een grote storing, want van npo2 allemaal storing of geen beeld!

  • #2
    Schouwen...perfect beeld
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Hallo jasonanouk, welkom op het forum

      Het kan zijn dat er ergens een verstoring zit of dat er iets niet goed is aangesloten. Heb je onlangs onze storingskaart voor internet en tv ontvangen? Hierop staan enkele stappen omschreven hoe je dit kan oplossen.

      Vaak heeft het te maken met bijvoorbeeld een verouderde coax-kabel of een versterker/splitter die niet meer goed dienst doet als je meerdere tv's in huis hebt. Kan je ons laten weten of de storing nog steeds is?

      Reageer


      • #4
        Hier heb ik nooit die 'storingskaart' ontvangen hoor !?
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Rinus
          Hier heb ik nooit die 'storingskaart' ontvangen hoor !?
          Maar je kan er op klikken toch?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Frans
            Oorspronkelijk gepost door Rinus
            Hier heb ik nooit die 'storingskaart' ontvangen hoor !?
            Maar je kan er op klikken toch?
            Goed idee Frans!:$
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #7
              Hi Jasonanouk,

              Is het probleem inmiddels verholpen of heb je nog steeds last van blokjesbeeld?

              Reageer


              • #8
                Is al verholpen

                Reageer


                • #9
                  Dat is goed om te lezen!

                  Wil je nog even het beste antwoord kiezen, zodat het topic niet op "vraag" blijft staan?

                  Reageer


                  • #10
                    Volgens mij nu gedaan

                    Reageer


                    • #11
                      Dank je wel!

                      Reageer


                      • #12
                        Wat was nu de oorzaak, jasonouk?
                        Kan je dat aangeven, want daar kunnen anderen misschien weer hun voordeel mee doen.

                        Reageer


                        • #13
                          Omdat ik geen reactie op mijn mail ontvang maar een reactie hier. Wie weet, heeft men dan wel het fatsoen om een reactie te geven...
                          Nadat de vorige storing met het blokjesbeeld is opgelost is er hier weer tenminste een week dezelfde storing. Evenals de vorige keer is er soms op bepaalde zenders niet eens meer te kijken omdat je dan bv. twee zenders door elkaar hebt. Ook is het geluid regelmatig vervormd en dat hoeft niet perse in combinatie met het blokjesbeeld te zijn.
                          Voor de goede orde; alle kabels zijn in orde en goed aangesloten.
                          Ik moet zeggen dat ouderwets tv kijken vrijwel probleemloos was en digitale tv regelmatig met de nodige problemen of storingen kampt.
                          Ik zou nu graag een reactie willen ontvangen als dat niet teveel moeite is....
                          En uiteraard de problemen eens constructief oplossen graag.
                          Mocht beiden uitblijven dan kunt u er van op aan dat het volledige abo. wordt stopgezet. Het houdt een keertje op...

                          Reageer


                          • #14
                            Tom, Meestal als je blokjes in je beeld heeft dan zit het meestal in het signaal zitten je stekkers goed ? wat voor antenne kabel gebruik je ?
                            Over de reactie' die je niet krijg via email kan je beter hier op het forum komen of zelf even bellen naar delta, mocht je signaal toevoer niet goed wezen dan komt er iemand je signaal opmeten daar zitten wel kosten aan verbonden (weet niet of dat nog zo is) mocht het wel in orde zijn, maar meestal zit het binnen dat er iets niet goed staat.

                            Reageer


                            • #15
                              [email protected]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X