Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard kwijt

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smartcard kwijt

    Ik ben een gekoppelde Smartcard kwijt, kan ik die vervangen door een nieuwe kaart en die dan ook weer koppelen?

  • #2
    Zie Info "Hoe kan ik mijn Smartcard koppelen": https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=122,E=0000062604005343489,K=7037,Sxi =17,case=guid({E49E89BF-D65C-4A56-BA65-4827B84B5C13}),TS=ZeelandnetNL_2016

    De smartcard moeten wel geregistreerd staan onder exact dezelfde klantgegevens.

    Smartcards die defect zijn, kunnen worden opgestuurd en worden vervangen.

    Je kwijtgeraakte Smartcard staat onder je relatienr. geregistreerd.
    Mij is niet bekend of evt. kwijtgeraakt Smartcards tegen vergoeding vervangen kunnen worden.
    Dat zou een mooie service zijn!

    Reageer


    • #3
      Ja deze kan je weer koppelen als het een nieuwe kaart en nog geregistreerd is.

      Reageer


      • #4
        Het is me niet geheel duidelijk, als ik het goed lees dan zou ik in totaal 3x3 kaarten kunnen koppelen, klopt dit of lees ik dat verkeerd.
        Als het wel klopt dan is een nieuwe kaart kopen de oplossing.


        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
        Zie Info "Hoe kan ik mijn Smartcard koppelen": https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=122,E=0000062604005343489,K=7037,Sxi =17,case=guid({E49E89BF-D65C-4A56-BA65-4827B84B5C13}),TS=ZeelandnetNL_2016

        De smartcard moeten wel geregistreerd staan onder exact dezelfde klantgegevens.

        Smartcards die defect zijn, kunnen worden opgestuurd en worden vervangen.

        Je kwijtgeraakte Smartcard staat onder je relatienr. geregistreerd.
        Mij is niet bekend of evt. kwijtgeraakt Smartcards tegen vergoeding vervangen kunnen worden.
        Dat zou een mooie service zijn!

        Reageer


        • #5

          Reageer


          • #6
            Sheena, kapotte smartcards kunnen worden opgestuurd?
            Maar wat als je nu een smartcard kwijt bent?
            En deze staat keurig bij Delta vermeld onder je klantgegevens.

            Wil je die vraag beantwoorden?

            Het is iets ( denk ik ) wat wel eens meer klanten kan overkomen.

            Reageer


            • #7
              Dan kun je dat het best aan ons doorgeven. Dan kan de smartcard die kwijt is geraakt worden verwijderd uit het systeem.

              Dit is echter niet iets waar wij een vervangende smartcard voor kunnen aanbieden; als je een smartcard kwijt raakt, dien je zelf een nieuwe aan te schaffen. Kapotte smartcards kunnen eventueel naar ons worden opgestuurd om verder uit te sluiten of deze echt kapot is.

              Reageer


              • #8
                Worden kapotte ook niet vervangen?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                  Worden kapotte ook niet vervangen?
                  Als bij ons blijkt dat deze defect is wel, blijkt deze niet defect te zijn uiteraard niet.

                  *Edit: even een kleine toelichting, smartcards kunnen alleen naar ons worden opgestuurd als dit is aangeraden door de klantenservice.

                  Reageer


                  • #10
                    Kijk, dan zou het van een goede service getuigen als dan kwijtgeraakte ook vervangen worden. Alle benodigde info staat in het systeem en de oude kaart kan geblokkeerd worden.

                    Breng dan desnoods een klein bedrag aan kosten in rekening.
                    Er is immers ooit voor dat product betaald.

                    Zou dat niet ingevoerd kunnen worden?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                      Kijk, dan zou het van een goede service getuigen als dan kwijtgeraakte ook vervangen worden. Alle benodigde info staat in het systeem en de oude kaart kan geblokkeerd worden.

                      Breng dan desnoods een klein bedrag aan kosten in rekening.
                      Er is immers ooit voor dat product betaald.

                      Zou dat niet ingevoerd kunnen worden?
                      Ik ben bang van niet. De smartcard is je eigen verantwoordelijkheid; je bent deze zelf kwijt geraakt. Wij kunnen hier geen verantwoordelijkheid voor nemen, hoe vervelend dit ook is.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol
                        Kijk, dan zou het van een goede service getuigen als dan kwijtgeraakte ook vervangen worden. Alle benodigde info staat in het systeem en de oude kaart kan geblokkeerd worden.

                        Breng dan desnoods een klein bedrag aan kosten in rekening.
                        Er is immers ooit voor dat product betaald.

                        Zou dat niet ingevoerd kunnen worden?
                        Ik ben laatst mijn Rolex verloren........:@

                        Denk a.u.b. eens na.......
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Ik ben laatst een huis verloren. Heb ook bij het kadaster mijn lap grond en mijn huis terug in verzoek gedaan.

                          Reageer


                          • #14
                            Rinus, ook een verloren bankpasje wordt vervangen, hoor!
                            Je Rolex kan door een ander gebruikt worden /verkocht worden etc.

                            Een Smartcard kan geblokkeerd worden.
                            En is dan voor die persoon onbruikbaar.

                            Je vergelijking gaat dus niet op!


                            Ik denk wel degelijk na, want kapotte Smartcards zijn soms ook het resultaat van niet verantwoord gebruik.

                            Ik denk dat er heel wat meer Smartcards defect raken, dan kwijt.

                            Reageer


                            • #15
                              Een bankpas is een service van je bank. Deze heb je zelf nooit hoeven kopen en is een eerste levensbehoefte. Een smartcard daarentegen niet. Jouw vergelijking gaat in dit geval ook niet helemaal op :8

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X