Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta live TV lukt niet meer

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta live TV lukt niet meer

    sinds afgelopen maandag kan ik op mijn comp w10 met vaste kabel alsmede op mijn iPad wifi geen enkele zender meer ontvangen en krijg op mijn comp de melding: "Error loading player : No playable saurces found"op zondagavond heeft er in de wijk Oude Vaart Tnz een stroomstoring van ca 2 uur plaats gevonden , oorzaak ?

  • #2
    Hallo Hedo,

    De reden voor de stroomstoring kan ik je helaas niet geven.
    Deze kun je eventueel navragen bij de netbeheerder (Enduris: 0113-741100).

    Je kon eerst wel gewoon kijken via de Live TV app en de browser?

    Reageer


    • #3
      De reden van de stroomstoring heb ik niet geraagd ik bedoelde zou de stroomstoring een oorzaak kunnen zijn voor het niet meer ontvangen van alle zenders.
      Tot voor kort (afgelopen weekend) kon ik zowel op mijn apple IPad als comp. zonder problemen tv kijken

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Dit is nu de derde keer dat ik het zou moeten uitleggen ik probeer wel iets anders deze hulp van delta is niet om over naar huis te schrijven dus, einde discussie .

          Reageer


          • #6
            Helaas gaf je geen antwoorden op de vragen van Moderator Linda.

            Met welke browser wil je in Windows 10 kijken?
            Probeer IE11 eens , maar zorg dat Flashplayer bij de invoegtoepassingen is ingeschakeld.

            Wat je Ipad betreft, heb je wel de nieuwste Delta TV app erop?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door hedo
              Dit is nu de derde keer dat ik het zou moeten uitleggen ik probeer wel iets anders deze hulp van delta is niet om over naar huis te schrijven dus, einde discussie .
              Hedo,

              Zoals Ptrol al aangeeft, als je geen antwoorden geeft op vragen van ons dan kunnen we helaas verder weinig voor je doen.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X