Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen kabel verbinding.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen kabel verbinding.

    Door een communicatie fout had Delta de kabel afgesloten. Dus even zuur geen tv en internet meer.
    Na gebeld te hebben zou de kabel weer tussen de 2 en 5 werkdagen worden aangesloten.
    Gisteren (op werkdag 5) gebeld en de kabel is weer aangesloten volgens het (administratie) systeem van Delta , alleen heb ik nog geen signaal in huis?
    Nou wordt ik binnen 3 dagen terug gebeld door de planning afdeling zodat een monteur langs komt.
    Maar hoe lang gaat dit nog duren? gaat de plan afdeling tegen mij zeggen, meneer over 2 dagen komt iemand langs ??

    Mijn vrouw en ik doen ook veel administratie voor werk vanuit huis, dit stapelt ook allemaal op.
    Als trouwe klant van Delta voel ik me behoorlijk in de kou staan door al het wachten.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Hallo arjan_,

      Ik zie verder geen reactie meer verschijnen, daarom ga ik er vanuit dat je met Sheena contact hebt gehad.

      Reageer


      • #4
        Ja ik ben goed geholpen door Sheena.
        Gelukkig heeft ze er goed naar gekeken. En wist ze wat te moeten doen. Wat ik helaas niet van iedere medewerker kan zeggen.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X