Door een communicatie fout had Delta de kabel afgesloten. Dus even zuur geen tv en internet meer.
Na gebeld te hebben zou de kabel weer tussen de 2 en 5 werkdagen worden aangesloten.
Gisteren (op werkdag 5) gebeld en de kabel is weer aangesloten volgens het (administratie) systeem van Delta , alleen heb ik nog geen signaal in huis?
Nou wordt ik binnen 3 dagen terug gebeld door de planning afdeling zodat een monteur langs komt.
Maar hoe lang gaat dit nog duren? gaat de plan afdeling tegen mij zeggen, meneer over 2 dagen komt iemand langs ??
Mijn vrouw en ik doen ook veel administratie voor werk vanuit huis, dit stapelt ook allemaal op.
Als trouwe klant van Delta voel ik me behoorlijk in de kou staan door al het wachten.
Na gebeld te hebben zou de kabel weer tussen de 2 en 5 werkdagen worden aangesloten.
Gisteren (op werkdag 5) gebeld en de kabel is weer aangesloten volgens het (administratie) systeem van Delta , alleen heb ik nog geen signaal in huis?
Nou wordt ik binnen 3 dagen terug gebeld door de planning afdeling zodat een monteur langs komt.
Maar hoe lang gaat dit nog duren? gaat de plan afdeling tegen mij zeggen, meneer over 2 dagen komt iemand langs ??
Mijn vrouw en ik doen ook veel administratie voor werk vanuit huis, dit stapelt ook allemaal op.
Als trouwe klant van Delta voel ik me behoorlijk in de kou staan door al het wachten.

Reageer