Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv zenders

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • tv zenders

    hallo , wie heeft er een oplossing voor het volgende :
    Als ik sommige tv zenders wil bekijken loopt soms na een paar minuten de uitzending vast. als ik dan het humax kastje even van de netspanning afhaal en terug aan zet doet hij het weer even zijn maar een paar zenders, en soms ook als ik programma overzicht op me tv wil bekijken. Ligt dat aan de Humax kastje of de glasvezelkabel?

  • #2

    Reageer


    • #3
      ja, firmware zelfs geupdate en alles, en zo oud is het kastje nog niet eens, heb al eens op andere forums gekeken die spraken over zelfde euvel, maar daar kwam vaak de oplossing dat de glasvezel kabel niet goed was. dus was benieuwd of er hier iets anders uit voort komt,

      Reageer


      • #4
        Zie je bij een snelheidsmeting van de internetverbinding ook gekke dingen?

        Reageer


        • #5
          nee, het is puur sommige zenders waar ik last van heb dat het vastloopt, internet geen problemen

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door roblo
            nee, het is puur sommige zenders waar ik last van heb dat het vastloopt, internet geen problemen
            Misschien een slechte kabel tussen abonneeovernamepunt en Humax...

            Reageer


            • #7
              Hallo roblo, welkom op 't forum!

              Ik zou zoals Jos aangaf eens kijken of je het met een andere utp-kabel of lan-kabel kan proberen.
              Glasvezel heb je waarschijnlijk niet, in Zeeland ligt het met een coax kabel

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X