Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

geen ontvangst Omroep Zeeland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • geen ontvangst Omroep Zeeland

    Geachte mevrouw, heer

    Al een tijdje kan ik op mijn tv toestel Zeelandnet, op net 11 ontvangen...graag hoor ik een oplossing!

  • #2
    Je bedoelt Omroep Zeeland, Maike?
    Had je al eens opnieuw naar de zenders laten zoeken?

    Kijk je digitaal?
    Neem dan deze probleemoplosser eens door: https://kbank.delta.nl/SRVS/CGI-BIN/WEBCGI.EXE?St=87,E=0000062358856663301,K=6414,Sxi= 9,dtree=guid({D937EA3B-3BFC-459D-BA9E-F1FF13E9FAF7}),TS=ZeelandnetNL_2016#.V_NhYsua270

    Reageer


    • #3
      Dank u voor het snelle antwoord, nee, ik kijk gewoon naar de televisie, op zender 11 had ik omroep Zeeland, nu is het beeld daar leeg...

      Reageer


      • #4
        Laat dan eens opnieuw naar de zenders zoeken of gebruik de probleemoplosser bij digitale tv. Maike.
        Kijk je digitaal met smartcard of decoder?

        Reageer


        • #5
          Hallo Maike van der Velde,

          Welkom op het forum !

          Vervelend dat je dit probleem ervaart !! Is Omroep Zeeland de enige zender waar je dit probleem mee ervaart of heb je dit ook op andere zenders? Komt er trouwens ook een foutmelding in beeld of heb je alleen een zwart scherm daar?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Maike van der Velde
            Oorspronkelijk gepost door Sheena
            Hallo Maike van der Velde,

            Welkom op het forum !

            Vervelend dat je dit probleem ervaart !! Is Omroep Zeeland de enige zender waar je dit probleem mee ervaart of heb je dit ook op andere zenders? Komt er trouwens ook een foutmelding in beeld of heb je alleen een zwart scherm daar?
            Hallo Sheena, nee, alleen een zwart scherm...helaas

            Reageer


            • #7
              Hoi Maike,

              Als ik een tip mag geven, volg eventjes dit stappenplan. Hiermee kun je nagaan wat de oorzaak is van het probleem , is dezelfde link die Ptrol eerder ook heeft voorgesteld zie ik

              Reageer


              • #8
                Hallo Maike,

                Doordat een reactie uitblijft ga ik er vanuit het stappenplan geholpen heeft.
                Mocht het zo zijn dat je nog vragen hebt, stel ze gerust. We beantwoorden ze graag!

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X