Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smartcard registreren op een nieuw adres

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smartcard registreren op een nieuw adres

    Goede morgen,

    Kort geleden ben ik verhuisd van mijn ouders naar mijn eigen huis.
    Mijn smartcard staat nog geregistreerd op hun adres.
    Nu wil ik een sportpakket bestellen maar ik krijg de smartcard niet geregistreerd op het nieuwe adres.
    Is dit normaal en moet ik een nieuwe smartcard kopen of is dit op een of andere manier toch te veranderen.

    Groeten Erik

  • #2
    Het hangt er vanaf of de kaart op je eigen naam staat en als de kaart op naam van je ouders staat is het niet mogelijk om hem over te nemen naar het nieuwe adres.
    Dat word dan een nieuwe kaart.

    En als de kaart op je eigen naam staat even vermelden aan delta dat je verhuisd ben die zetten het zo over.

    Reageer


    • #3
      Hij staat op naam van mijn ouders dus dan wordt het een nieuwe. Bedankt voor de reactie

      Reageer


      • #4
        Graag gedaan !

        Reageer


        • #5
          Nu heb ik net een nieuwe kaart gekocht, maar hoe kan ik deze dan registreren op mijn adres?
          Op dit moment kan ik geen extra pakket afsluiten, omdat hij niet op mijn adres geregistreerd staat.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Surfertje92
            Nu heb ik net een nieuwe kaart gekocht, maar hoe kan ik deze dan registreren op mijn adres?
            Op dit moment kan ik geen extra pakket afsluiten, omdat hij niet op mijn adres geregistreerd staat.
            Als de verkoper dat niet heeft geregistreerd, kun je het formulier dat bij de kaart zou moeten zitten invullen en opsturen.

            Reageer


            • #7

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X