Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Eredivisievoetbal blijft bij DELTA en wordt goedkoper

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Eredivisievoetbal blijft bij DELTA en wordt goedkoper

    DELTA en FOX Sports akkoord over nieuwe voorwaarden!

    Voetbal kijken wordt bij DELTA goedkoper en daardoor aantrekkelijker voor een breder publiek. DELTA en FOX Sports hebben een akkoord bereikt over de voorwaarden voor doorgifte van de FOX Sports kanalen. DELTA waarborgt tevens de keuzevrijheid van de klanten door niet te kiezen voor de optie om de FOX Sports kanalen op te nemen in het basispakket. DELTA is met het nieuwe aanbod de goedkoopste aanbieder van FOX Sports kanalen buiten het basispakket.

    Lees ons nieuwsbericht op: https://www.delta.nl/over-delta/nieu...ordt-goedkoper

    Bekijk het nieuwe aanbod op www.DELTA.nl/Foxsports

  • #2
    ik vind het schandalig dat het alleen geldt voor nieuwe mensen die zich aan melden voor het sportpakket en voor de bestaande klanten van delta/Foxsport wordt weer niks gedaan alleen maar dat het abbo. verlaagt wordt.echt niet normaal:

    10. U komt alleen in aanmerking voor deze actie indien u op het moment van aanmelding, en in de daaraan direct voorafgaande periode van 3 maanden, geen abonnement heeft (gehad) op FOX Sports Eredivisie of het Sportpakket.

    Een beetje jammer dit

    Reageer


    • #3
      Je kunt het ook van de zonnige kant bekijken: wij zijn nu een van de goedkoopste die FOX op deze manier aanbieden :8! Dat je nu niet in aanmerking komt voor die korting is jammer inderdaad, maar je gaat hoe dan ook besparen.

      Dan erbij zijn de meest bekeken wedstrijden maandelijks opzegbaar, dus je bent niet verplicht om een jaar klant te blijven als je dat niet wil.

      Reageer


      • #4
        ja voor bestaande abbonee's zouden jullie ook wat kunnen doen, het is dat ik vast zit bij jullie voor 2 jaar maar anders was ik al weg geweest

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Geurts
          ja voor bestaande abbonee's zouden jullie ook wat kunnen doen, het is dat ik vast zit bij jullie voor 2 jaar maar anders was ik al weg geweest
          Wij hebben juist voor onze bestaande klanten deze deal gesloten, zodat zij minder abonnementskosten hoeven te betalen.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Geurts
            ja voor bestaande abbonee's zouden jullie ook wat kunnen doen, het is dat ik vast zit bij jullie voor 2 jaar maar anders was ik al weg geweest
            Een paar weken geleden dreigde zelfs de hele boel op zwart te gaan. :8

            Blijkt wel weer dat sommige mensen altijd wel iets vinden om over te zeuren.

            Reageer


            • #7
              FOX Sports live streams zijn gratis te bekijken op internet : Google is your best friend.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                FOX Sports live streams zijn gratis te bekijken op internet : Google is your best friend.

                Reageer


                • #9
                  Ik wil overigens voor onze bestaande klanten het volgende even kwijt: de nieuwe prijzen gelden sinds 1 september en worden automatisch verlaagd voor je. Je hoeft dus geen contact met ons op te nemen om een abonnement te laten aanpassen of omzetten Met de incasso van oktober kun je de prijsverlaging terugzien, aangezien de extra pakketten achteraf altijd pas worden afgeschreven

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Sheena
                    Oorspronkelijk gepost door Dutchplace
                    FOX Sports live streams zijn gratis te bekijken op internet : Google is your best friend.
                    Eredivisievoetbal blijft bij DELTA en wordt goedkoper.
                    Ach, het is maar hoe je het bekijkt.
                    Het tarief van tv gaat van 18,50 naar 19,95 per 1 september.
                    Dus een sigaar uit eigen doos.
                    Alle abonnees betalen dus volgens mij mee voor een goedkore "FOX"

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door roosje
                      Eredivisievoetbal blijft bij DELTA en wordt goedkoper.
                      Ach, het is maar hoe je het bekijkt.
                      Het tarief van tv gaat van 18,50 naar 19,95 per 1 september.
                      De prijswijziging was al bepaald ver voordat we deze deal met Fox hebben gesloten, dus het is maar hoe je het wil bekijken in dit geval.

                      Reageer


                      • #12

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door roosje
                          Eredivisievoetbal blijft bij DELTA en wordt goedkoper.
                          Ach, het is maar hoe je het bekijkt.
                          Het tarief van tv gaat van 18,50 naar 19,95 per 1 september.
                          Dus een sigaar uit eigen doos.
                          Alle abonnees betalen dus volgens mij mee voor een goedkore "FOX"

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Frans
                            Oorspronkelijk gepost door roosje
                            Eredivisievoetbal blijft bij DELTA en wordt goedkoper.
                            Ach, het is maar hoe je het bekijkt.
                            Het tarief van tv gaat van 18,50 naar 19,95 per 1 september.
                            Dus een sigaar uit eigen doos.
                            Alle abonnees betalen dus volgens mij mee voor een goedkore "FOX"
                            Frans,
                            Ik heb nog eens gekeken op mijn pip. Mijn info was niet correct.
                            Ik zie dat ik per 1 september 37,55 ga betalen voor Premium ipv 39,00.
                            Verschil 1,45 . Precies het verschil van de verhoging van het tv abb..
                            "Dus geen sigaar uit eigen doos"

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door roosje
                              Frans,
                              Ik heb nog eens gekeken op mijn pip. Mijn info was niet correct.
                              Ik zie dat ik per 1 september 37,55 ga betalen voor Premium ipv 39,00.
                              Verschil 1,45 . Precies het verschil van de verhoging van het tv abb..
                              "Dus geen sigaar uit eigen doos"
                              Alles in 1 en TV&Internet klanten gaan niet meer betalen voor de diensten die zij al afnemen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X