Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Alles-in-1

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Alles-in-1

    ben sinds gister op nieuw abonnement begonnen,alles-in-1 ,heb 2x gebeld hoe ik account kan koppelen,
    Nou dat gaat niet,ze zeggen ,dat ik nog geen uitzending gemist kan krijgen,want dat is er nog niet,
    Alleen op laptop,ben nu een dag bezig ,en baal ervan

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door moeveren
    ben sinds gister op nieuw abonnement begonnen,alles-in-1 ,heb 2x gebeld hoe ik account kan koppelen,
    Nou dat gaat niet,ze zeggen ,dat ik nog geen uitzending gemist kan krijgen,want dat is er nog niet,
    Alleen op laptop,ben nu een dag bezig ,en baal ervan
    Hoi moeveren,
    Welkom op het forum.

    Oa. Programma Gemist werkt alleen wanneer je een Alles-in-1 Premium of Super of Alles-in-1 Zakelijk Standaard of Premium abonnement hebt. Wel is er een mogelijkheid om Opnemen als apart abonnement af te nemen. Kijk hiervoor op www.delta.nl/interactievetv.

    Heb je al wel een DELTA account?

    Reageer


    • #3
      ja ben op alles-in-1 geabbonneerd,maar kom niet op gemist

      Reageer


      • #4
        Heb je anders je relatienr voor mij in een privebericht? Kijk ik het even na....

        Reageer


        • #5
          hoe doe ik prive bericht Naoual

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door moeveren
            hoe doe ik prive bericht Naoual
            Klik op de foto van Naoual en kies voor "stuur bericht"

            Reageer


            • #7
              bedankt jos

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door moeveren
                ja ben op alles-in-1 geabbonneerd,maar kom niet op gemist
                Ik ben ook geabonn. op Alles in 1 premium en kan alleen op mijn computer div. zenders ,oa. NPO1 en2 en diverse
                andere ontvangen.
                Op mijn tv zelf kan ik geen vergeten nieuws NPO1 of 2 ontvangen en wordt verwezen naar Tv,.delta.nl/intyeractievetv.
                De string kan hier in zitten,dat mijn gebruikersnaam per ca. april 2017 werd gewijzigd van oktagon in hanshodi met mijn nieuwe mail adres als bekend hodi etc.
                Sinds een paar dagen kwam de koppeling tusse3n Mijn Delta en Zeelandnet pas -na veel telefonades- in orde; alleen nzag ik ergens bij het pogen van het vergeten Nieuws via NPO1 te bekijken een melding met mijn oude gebruikersnaam Oktagon.
                Dus graag overal deze gebruikersnaam vervangen door "hanshodi" om dan via mijn TV-scherm de vergeten uitzendingen van NPO1 te kunnen ontvangen.
                Op de Delata site wordt ergens vermeld,dat het Alles in 1 pakket je via Delta-app die gelegenheid geeft;die Delta-app zou zijn ingebouwd in het MijnDelta-systeem en moet niet apart worden aangeschaft (nmm.)

                Ik heb het idee,dat het huidige bericht waarop ik hier reageer,hetzelfde probleem inhoudt.

                Mijn probleen ,gedurende3 vele maanden was dat mijn oude mailadres en gebruikersnaam niet werd vervangen
                door de nieuwe data van mij,ondanks dat ik die op een aanmeldingsformulier beging dit jaar had vermeld.

                Ik heb al een paar maal contact gehad met telefonistes over mijn koppelingspogingen en dat leverde uiuteindelijk wel de koppeling op maar nog niet het verwijderen van mijn oude gebruikersnaam en mogelijk oude emailadres

                De telefonistes deden erg hun best,maar konden mij niet verder helpen via de door hun gestelde vragen en adviseerden om mijn buurman of derden of leverancier in te schakelen.Mij nlukte het tenslotte op eigen houtje ,na een engelse foutmelding en uitschakeling van het geheel om na een nieuwe start,wel in mijn Delta met ook Forum te komen ,waaruit bleek,dat mijn nieuwe data reeds aanwezig waren

                Graag zag ik alsnog dat probleem met nog gehanteerde oude data vervangen door de nieuwe bekende van mij.

                Het is wrs. een lang verhaal geworden,doch het probleem l:?ijkt door wijziging van URL en gebruikersnaam ook voor het Delta (Zld.net ?)-systeem;mogelijk ontstaan door de nieuwe Zweedse eigenaren?

                Reageer


                • #9
                  Oktober 2016 deed ik al een poging bij Zeelandnet om met URL te wijzligen en dat werd in eerste instantie gewijgerd,vervolgens door Sandra ging het wel door,behoudens de aanwezige gebruikersnaam;dat kon niet.

                  En daar zal ergens wel het probleem zitten,dat ik mijn All1-premium mbt. vergeten zenders (NPO1 en 2,nieuws) niet op mijn Tvscherm en zelfs ook niet op mijn computerscherm kan ontvangen.

                  Reageer


                  • #10
                    Maar wat is nu eigenlijk je vraag?

                    Reageer


                    • #11
                      Ik kan het Begin van zenders die al zijn gestart en de Vergeten Zenders (die nog een week te ontvangen zijn) niet ontvangen op mijn TV-scherm,wel vergeten zenders op mijn Computerscherm.
                      Tegen de achterwand van mijn TV zitten 2 plastic kaarten ergens ingeschoven in een opbouw vakje (dikte ca. 12-15 mm.).
                      Toen ik het buitenlandpakket wilde invoeren (er werd gemeld,dat ik die niet had in mijn All in 1),poogde ik het gevraagde nummer te zien,doch kon de kaart (die achter de Quantis Cl+1.3 was geschoven) er niet uitkrijgen met mijn normale vingers;moet daar een tangetje voor gebruikt worden?

                      Overigens zal ik mijn All in 1 pakket weer eens bezichtigen of daar het Buitenlandpakket wel aanwezig is!
                      All in 1 bevat 60 zenders (Hollanders?);of zijn daar ook Buitenlandse zenders in begrepen en moet je die apart nemen voor 3 euro/maand?

                      Reageer


                      • #12
                        De diensten begin gemist en programma gemist kan je momenteel alleen maar weergeven op je TV wanneer je deze mbv een Chromecast doorstuurt vanaf je telefoon of tablet.

                        Je smartcard zou je zo uit de module moeten kunnen halen zonder een tangetje te gebruiken. Mocht je de smartcard er niet uitkrijgen, dan kan je ook een mailtje sturen met je klantgegevens of telefonsich contact opnemen met de klantenservice. Het Buitenlandpakket kan dan zo voor je aangemeld worden. Het Buitenlandpakket is geen standaard onderdeel van je Alles-In-1 abonnement.

                        Klik hier voor het actuele zenderoverzicht.
                        A prudent question is one-half of wisdom

                        Reageer


                        • #13
                          De eerste regel van je reactie is voor mij onduidelijk en niet uit te voeren;hoe komt het dat deze operatie niet normaal via je tv kan worden geregeld,maar deze voor mij "momenteel"met een Chromecast (wat is dat voor toestel,app,ed) en dan nog via telefoon of niet in mijn bezit zijnde tablet (is dat een laptop?) weer te geven?

                          Waar kan ik ontdekken of ik een Buitenland pakket heb;ik meende met een Alles-In-1-pakket alle buitenl. zenders te kunnen ontvangen.
                          Overigens kan ik diverse buitenl. zenders ontvangen,dus dat zou buiten de Alles in 1-mogelijk geworden zijn;graag info, waar dat wordt vermeld in mijn "pakket"!

                          Reageer


                          • #14
                            Hallo oktagon

                            Een Alles-in-1 pakket staat los van eventuele digitale pakketten. Het standaardpakket is voor iedereen hetzelfde.
                            Een overzicht van alle zenders: https://www.delta.nl/tv-internet-tel...region-content
                            Wat je zelf afneemt kan je terugvinden in MijnDELTA.

                            Op dit moment is de techniek nog niet geschikt om de genoemde interactieve diensten rechtstreeks op televisie af te spelen. Dit kan dus enkel door middel van een Google Chromecast. Dit is een apparaatje dat je achterin de tv kan doen en een verbinding kan maken met een smartphone of een tablet (dat is een soort laptop, inderdaad). Op deze manier kunnen apps afgespeeld worden op televisie, zoals bijvoorbeeld YouTube, Netflix en dus ook onze televisie app.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik kreeg een uitnodiging om twee maanden mee te doen met een testfase mbt.Interactieve tv,na van mijnDeltaTV-magazine van juni 2016; ik poogde om kanaal 12 aan te lopen te krijgen,wat me niet lukte,het beeld bleef staan op de drie te bekijken onderdelen,waarvan ik beniewd was naar het terugkijken van zenders (tm een week tijd).
                              Sport en aps interesseren me niet.
                              Ik ben begonnen met een Humax sinds een paar jaar terug,maar het stoorde me om bijv het nieuws of een reclamevrije film te zien op NPO 1 pas na 13 x intoetsen aan het lopen te krijgen;dee dit tot aug. dit jaar en heb toen mijn installateur gebeld om de kast maar op te halen en dit gebeurde met plaatsing van de Smartcard achter in een vakje van mijn huidige (dig.)tv .

                              Dus nam ik contact wegens de uitnodiging om mee te doen met vele cadeaux en een werkbaar extra en tijdelijk apparaat en vernam dat dit een testfase betrof en Internet TV nog in de geboortefase zit en deze fase nodig is,etc.

                              Heb medegedeeld,niet mee te doen en het spul maar af te wachten,ook al,omdat er weer gesproken wordt over een kastje en geen inbouw in je tv.Hoe zit het nu echt met die Interactieviteit TV.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X