Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CI module 1.3 ivm Sony Kdl-40w4000

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CI module 1.3 ivm Sony Kdl-40w4000

    Wie kan mij vertellen of de CI module 1.3 voor delta werkt op een Sony KDL-40W4000 ?

  • #2
    Hoi Dobie

    Welkom op het forum.

    Via deze link kan je controleren of je TV gecertificeerd is. Als hij niet op de lijst staat, dan kan het zijn dat de lijst nog niet volledig up to date is. Dit wil overigens niet zeggen dat het niet gaat werken, want verreweg de meeste TV's met een CI+ slot zullen functioneren, maar we kunnen het dan niet garanderen.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Die pagina had ik al bezocht en de tv staat er niet bij, vandaar dat ik mijn vraag hier stel.

      Reageer


      • #4
        Zie: https://tweakers.net/productreview/1...000-zwart.html
        Daar staat: 'Negatief' is het ontbreken van een netwerkaansluiting en een CI+ slot. Negatief tussen aanhalingstekens omdat dit simpelweg niet in deze reeks van Sony zit, maar alleen in de topmodellen.".

        Is dit de juiste tv? Zo, ja zit er dan wel een ci+ slot in, anders ben je op een decoder aangewezen.

        Reageer


        • #5
          Het is de juiste tv, hij heeft inderdaad geen netwerk ondersteuning maar wel een CI slot, jaren geleden de alphacrypt module gebruikt. https://nl.hardware.info/product/393...ia-kdl-40w4000

          Reageer


          • #6
            Dobie,

            Ik heb hetzelfde toestel al jaren, deze kan geen CI+ aan om de simpele reden dat die techniek nog niet bestond toen de tv werd gemaakt( en daarom staat hij nu met een oud hd decodertje in de slaapkamer )

            Reageer


            • #7
              Okay, dank je voor voor je antwoord, trouwens wel een flinke tv voor op de slaapkamer ;-)

              Reageer


              • #8
                Of een kleintje voor een GROTE slaapkamer

                Reageer


                • #9
                  Alles onder de 40" is een monitor , tevens us het een prima extra verwarming lol

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X