Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Probleem smartcard CI+ module in nieuwe TV

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Probleem smartcard CI+ module in nieuwe TV

    Beste Delta,
    Ik heb sinds vorige week een nieuwe tv. Wanneer ik mijn smart card in de Ci+ 1.3 module stop wordt deze niet herkend. In mijn oude tv werkt alles wel naar behoren. Zodra ik een smart card van mijn andere tv erin stopt werkt alles ook naar behoren.

    Het lijkt wel of mijn smart card niet goed werkt met de nieuwe ci+ 1.3 module. Kunnen jullie mijn (defecte) smartcard vervangen?

  • #2

    Reageer


    • #3
      had ik ook met nieuwe philips tv 65pus7600 kaart van 1.5 jaar oud kapot toen ouwe van jaren terug geactiveerd via telefoon werkte ook niet via bcc winkel getest en delta had ze allebei onklaar gemaakt nieuwe was echt kapot en oude door bcc goes weer in orde gemaakt , nieuwe kaart krijg je niet , raar kost je 25 euro wat een service van delta dikke nul. :@

      Reageer


      • #4
        Ik heb ze gewisseld. Toch vind ik het een beetje jammer dat na een aantal jaren je smartcard ineens niet meer werkt in een nieuwe Ci+ module.

        Reageer


        • #5
          @jan-martijn

          In ons systeem zie ik dat je meerdere smartcards hebt. Kun je mij een privebericht sturen met het smartcardnummer dat niet zou werken?

          Ik heb nog een smartcard van het begin der tijden en die zit in mijn CI+ module 1.3 in een nieuwe televisie.
          Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

          Reageer


          • #6
            zodra ik thuis ben zal ik je het nummer sturen.

            Reageer


            • #7
              Dat is prima
              Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

              Reageer


              • #8
                @jan-martijn

                Zijn de problemen inmiddels opgelost?
                Wat men moet leren doen, leert men door het te doen ;)

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X