Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CI+ module interactieve televisie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CI+ module interactieve televisie

    Als ik een CI+ module voor interactieve televisie koop, hoe neem ik dan programma's op. Of moet ik dan nog wat aanschaffen?

  • #2
    Hoi Ria62,

    De dienst opnemen die ZeelandNet aanbiedt, verloopt via computers, smartphones, tablets en i.c.m. een google chromecast kan het ook met je tv.

    Als je echt wil opnemen via je televisie dan heb je daar volgens mij nog wel een harde schijf voor nodig.

    Reageer


    • #3
      Hallo Ria62, welkom op het forum.

      Opnemen van programma's (evenals live tv kijken) verloopt via onderstaande site. Naar gelang je internetabonnement heb je meer of minder mogelijkheden:
      https://tv.delta.nl/html5/#/delta-livetv

      De opgenomen programma's staan dus niet op je eigen pc, maar bij Zeelandnet/Delta.

      Reageer


      • #4
        Hallo Ria,

        Je kunt op meerdere manieren gebruik maken van interactieve TV:
        * Via de app (afhankelijk van je abonnement, zoals Jos aangeeft)
        * Via kanaal 12 op de TV: Als je TV HbbTV ondersteund dan kan je portaal van zeeland gebruiken
        * Als je een decoder koopt met harde schijf in plaats van een CI+ module, kun je ook programma's opnemen
        * Als je een decoder koopt zonder harde schijf, kun je er een harde schijf aanhangen om programma's op te kunnen nemen.

        Dus het antwoord is helemaal afhankelijk van jouw wensen. Laat je vooral goed informeren bij een dealer.
        Wil je weten welke dealer in de buurt is? Check dan even https://www.delta.nl/tv-internet-tel...evisie/dealers.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ria62
          Als ik een CI+ module voor interactieve televisie koop, hoe neem ik dan programma's op. Of moet ik dan nog wat aanschaffen?
          Hoi Ria,

          Even een aanvulling, bij sommige televisies is het tegenwoordig ook mogelijk om op te nemen middels een USB stick. Of dat kan, hangt af van het merk en type TV. Raadpleeg hiervoor de handleiding.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X