Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

13TH Street en Syfy stoppen op 1 juli in Nederland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 13TH Street en Syfy stoppen op 1 juli in Nederland

    De zenders 13TH Street en Syfy stoppen op 1 juli in Nederland, volgens het nieuwsbericht op TotaalTV.
    Ik keek de zenders niet heel vaak, maar vond ze wel een fijne aanvulling in het pluspakket. Als deze zenders wegvallen verliest het pluspakket wel heel veel van zijn waarde.

    Gaat Delta hier pro-actief naar handelen en zorgen voor goede vervangende zenders in het pluspakket, of gaat de prijs drastisch naar beneden voor de resterende zenders in het pakket die mensen niet kwijt willen?

  • #2
    Denk dat de prijs niet naar beneden gaat

    Reageer


    • #3
      Wie even het bericht van TotaalTV opzoekt, ziet dat het hiet gaat om Ziggo die geen nieuwe overeenkomst heeft kunnen sluiten met NBC, die eigenaar is 13th street en SyFy. Andere maatschappijen zoals KPN geven de zenders nog gewoon door. Delta wordt in dit bericht niet genoemd, dus is het een beetje vreemd om gelijk te denken dat ze bij Delta ook gelijk verdwijnen uit het pakket. Eerst afwachten dus maar!
      http://www.totaaltv.nl/nieuws/19794/...bij-ziggo.html

      Reageer


      • #4
        Ik zal het bericht op TotaalTV er even bij zoeken:
        http://www.totaaltv.nl/nieuws/23011/...nederland.html

        Daar geven ze aan dat de zenders definitief niet meer worden doorgegeven in Nederland. Zelfs overstappen naar een andere provider zal hiervoor niet helpen, wat automatisch ook betekend dat de zenders ook bij Delta komen te vervallen.

        Reageer


        • #5
          Misschien is het ook leuk als 1 van de mods hierop kan reageren.
          Het is namelijk niet de eerste keer dat er zenders uit het pluspakket gaan, om welke reden dan ook, maar dat er niets voor terug in de plaats komt.

          Je mag dan op z'n minst iets terug verwachten.
          Dat kunnen andere zenders zijn of een verlaging van de abonnementsprijs.

          Reageer


          • #6
            Ik heb er tijdig een topic over gemaakt zodat er ruim tijd is om te kijken naar vervangende zenders, of dat het mogelijk is om een prijsverlaging door te voeren.

            Grappig ook dat het topic al als beantwoord is gemarkeerd terwijl er nog nergens een antwoord staat en ik niks heb aangeklikt
            Zo hebben we niets aan dit forum waar je vragen kan stellen zonder antwoord te krijgen.

            Reageer


            • #7
              Wanneer er zenders verdwijnen, om wat voor reden dan ook, dan kunnen deze niet altijd direct vervangen worden door alternatieve kanalen. De zenders worden door de contentaanbieders bij ons ook niet als losse zenders aangeboden. Ook kunnen de contenteigenaren aanvullende eisen stellen voordat wij kanalen door kunnen geven. Daarnaast moet het nieuwe kanaal ook iets toevoegen. Een kanaal dat bijvoorbeeld de hele dag vissen zou uitzenden is voor het grootste deel van de gebruikers niet interresant.

              Wij willen een zo'n breed mogelijk aanbod bieden van verschillende zenders, maar het moet wel een toevoegende waarde hebben en geen vulling zijn. Wij zijn constant in overleg met aanbieders om zenderpakketten uit te breiden. Dit proces heeft tijd nodig en kan soms langer duren. Er zullen dus zeker zenders voor in de plek komen, maar wanneer en welke zenders dit zullen worden kan ik niet aangeven.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                Alle begrip voor Matthijs. Daarom is het ook tijdig aangeven dat de zenders gaan verdwijnen en dat de prijs in verhouding tot de geboden zenders nu wel heel hoog wordt. Delta moet toch wel iets doen voor hun klanten. Het kan niet eenrichtingsverkeer zijn dat klanten alsmaar hetzelfde blijven betalen voor een steeds kleiner wordend aanbod.

                Ik doel hierbij op het pluspakket van Delta. Er gaan straks ook NPO kanalen verdwijnen en ik begrijp dat daar niet naar vervanging gekeken wordt.

                Reageer


                • #9
                  @MatthijsL

                  Ik snap dat je niet direct andere zenders op de plank hebt liggen, maar ik heb 10 maanden ook een voorbeeld gegeven over DuckTV. Ik zit niet direct in de leeftijdscategorie dat ik die zender bekijk, maar hij is wel uit het pluspakket verdwenen. Ik heb verder ook geen extra zender daarvoor in de plaats gezien.
                  Hetzelfde geld voor ESPN (die zender keek ik wel vaak). ESPN werd niet meer in Nederland doorgegeven, waarschijnlijk net zoals 13TH Street en Syfy, en voor ESPN is ook geen andere zender terug gekomen terwijl ESPN al zeker 2 jaar uit het Plus pakket is verdwenen.

                  Ik heb er alle begrip voor als er gezocht moet worden naar nieuwe content (dus geen HD kanalen toevoegen van een bestaande zender) maar dit moet wel redelijk zijn. Als het niet lukt om nieuwe content te vinden dan siert het Delta/ZeelandNet om iets aan de prijs te doen.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb deze vraag neergelegd bij de betreffende product manager, ik hoop hier op korte termijn meer over te kunnen vertellen

                    Reageer


                    • #11
                      Thanks Marco.

                      Reageer


                      • #12
                        mag ik weten waar dat bericht gestaan heeft dat er zenders per 1 juli verdwijnen. ? Heb wel gelezen dat er per 21 juni zenders bijkomen . Maar dat er vandaag bepaalde zenders niet meer te zien zijn ( 13th street en syfy) heb ik niet gelezen

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door bollie
                          mag ik weten waar dat bericht gestaan heeft dat er zenders per 1 juli verdwijnen. ? Heb wel gelezen dat er per 21 juni zenders bijkomen . Maar dat er vandaag bepaalde zenders niet meer te zien zijn ( 13th street en syfy) heb ik niet gelezen
                          Hier bijv:
                          https://www.delta.nl/over-delta/nieu...street-en-syfy

                          Reageer


                          • #14
                            Nou het aanbod is maar ruk in het plus pakket. Zitten er niet genoeg tekenfilm pakketten in

                            Reageer


                            • #15
                              Bedankt Brian8 voor deze goed onderbouwde inhoudelijke bijdrage, goed verhaal, lekker kort.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X