Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waar op te letten bij aanschaf nieuwe televisie mbt Delta tv /interactieve tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Waar op te letten bij aanschaf nieuwe televisie mbt Delta tv /interactieve tv


  • #2
    Hallo PrackeR,

    Voor Portaal van Zeeland (Delta TV gaat via portaal werken) moet de tv Hbb-TV ondersteunen. Voor Netflix zullen de meeste smart-tv's een app hebben, maar dat is eventueel ook met bijv. een Google Chromecast via een HDMI-aansluiting te bekijken.

    Reageer


    • #3
      Hallo Jos,

      Bedankt voor de informatie.

      Nog een vraag, want misschien begrijp ik het onderstaande niet goed;
      quote: *Voor Portaal van Zeeland (Delta TV gaat via portaal werken) *.
      Werkt dit momenteel dan nog niet via de portaal en kan ik, beter nog wachten
      met het aanschaffen van een nieuwe tv?

      Bedankt.

      Reageer


      • #4
        Helaas heb ik zelf ook moeten constateren dat de smart TV apps van een Philips TV niet al te snel zijn ik zou liever een nieuwe TV kiezen gebaseerd op Tizen (Samsung) deze biedt meestal ook Hbb-tv ondersteuning.

        Smart TV apps worden ook steeds minder belangrijk daar je bijna alles kunt doen met een Chromecast, Delta TV krijgt ook Chromecast ondersteuning.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door PrackeR
          Hallo Jos,

          Bedankt voor de informatie.

          Nog een vraag, want misschien begrijp ik het onderstaande niet goed;
          quote: *Voor Portaal van Zeeland (Delta TV gaat via portaal werken) *.
          Werkt dit momenteel dan nog niet via de portaal en kan ik, beter nog wachten
          met het aanschaffen van een nieuwe tv?

          Bedankt.
          De nieuwe Delta app werkt nog niet via het portaal. M.i. geen reden om te wachten met het kopen van een nieuwe tv. Als die tv Hbb ondersteunt werkt het portaal nu (nog zonder Delta iTV) en straks ook met iTV.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X