Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnames via de DELTA Digitale TV app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnames via de DELTA Digitale TV app

    Probeer gebruik te maken van deze app.
    Wat ik erg onhandig vind is, dat als ik een bepaald programma opneem, de app ook alle herhalingen gaat opnemen. Dat is natuurlijk erg overbodig. Voor zover ik heb kunnen zien kan ik hier zelf niets aan veranderen?

  • #2
    Het is toch niet zo dat je optie "serie opnemen" gekozen hebt i.p.v. "opnemen"?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door a.datthijn
      Probeer gebruik te maken van deze app.
      Wat ik erg onhandig vind is, dat als ik een bepaald programma opneem, de app ook alle herhalingen gaat opnemen. Dat is natuurlijk erg overbodig. Voor zover ik heb kunnen zien kan ik hier zelf niets aan veranderen?
      Hoi a.datthijn,

      Je kunt bij opnames kiezen voor een aparte opname en serie opname. Serie opname betekent dat alle afleveringen van een programma op een zender standaard worden opgenomen; er wordt dan geen onderscheid gemaakt tussen herhaling of nieuwe aflevering.

      Als je nu serie opname hebt ingeschakeld, kun je dit uitschakelen door naar Mijn Opnames te gaan, de opname aan te tikken en vervolgens op Stop sserie opnemen te tikken/klikken.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X