Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen signaal

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen signaal

    Heb sinds vanmiddag geen signaal op mijn tv. Mijn buurman heeft net het modem gereset, maar nope. Sorry hoor, heb wel veel problemen met zeelandnet tegenwoordig.

  • #2
    Je hebt nu twee topics over hetzelfde probleem lopen :8
    Modem heeft niets met "gewoon " tv kijken te maken. Alleen Portaal van Zeeland en apps van smart TV gaan via internet en dus via modem.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jos
      Je hebt nu twee topics over hetzelfde probleem lopen :8
      Modem heeft niets met "gewoon " tv kijken te maken. Alleen Portaal van Zeeland en apps van smart TV gaan via internet en dus via modem.
      Zal aan mijn dementie liggen, maar ik snap dit effe niet. Afijn, hij doet het dank zij mijn buurman.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Yvonne
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Je hebt nu twee topics over hetzelfde probleem lopen :8
        Modem heeft niets met "gewoon " tv kijken te maken. Alleen Portaal van Zeeland en apps van smart TV gaan via internet en dus via modem.
        Zal aan mijn dementie liggen, maar ik snap dit effe niet. Afijn, hij doet het dank zij mijn buurman.
        Ik bedoelde dat jet hetzelfde probleem in onderstaand topic al had aangekaart :8
        https://forum.zeelandnet.nl/televisi...tv-kijken-3272

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Oorspronkelijk gepost door Yvonne
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Je hebt nu twee topics over hetzelfde probleem lopen :8
          Modem heeft niets met "gewoon " tv kijken te maken. Alleen Portaal van Zeeland en apps van smart TV gaan via internet en dus via modem.
          Zal aan mijn dementie liggen, maar ik snap dit effe niet. Afijn, hij doet het dank zij mijn buurman.
          Ik bedoelde dat jet hetzelfde probleem in onderstaand topic al had aangekaart :8
          https://forum.zeelandnet.nl/televisi...tv-kijken-3272
          Dank je wel Jos.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Yvonne
            Heb sinds vanmiddag geen signaal op mijn tv. Mijn buurman heeft net het modem gereset, maar nope. Sorry hoor, heb wel veel problemen met zeelandnet tegenwoordig.
            Als je buurman het met een schroevendraaier kan oplossen, zoals je in een ander topic aangeeft, dan heeft dat niets met het signaal van ZeelandNet te maken. Ik ben overigens wel benieuwd wat de buurman dan gedaan heeft.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
              Oorspronkelijk gepost door Yvonne
              Heb sinds vanmiddag geen signaal op mijn tv. Mijn buurman heeft net het modem gereset, maar nope. Sorry hoor, heb wel veel problemen met zeelandnet tegenwoordig.
              Als je buurman het met een schroevendraaier kan oplossen, zoals je in een ander topic aangeeft, dan heeft dat niets met het signaal van ZeelandNet te maken. Ik ben overigens wel benieuwd wat de buurman dan gedaan heeft.
              Heb hem net geapt hoe hij het heeft gedaan en dit is zijn antwoord: Het was een kabelbreuk en heb plug opnieuw er op gezet.

              Reageer


              • #8
                Ondertussen had ik weer hetzelfde probleem en mijn buurman kwam weer en nu het helpcentrum gebeld en nu hoop ik toch dat het opgelost is. Het was een zware bevalling en mijn buurman zei ook: Waarom stap je niet over naar KPN? Ik heb nooit problemen.... maar ik stap niet zo gauw over....

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Yvonne
                  Ondertussen had ik weer hetzelfde probleem en mijn buurman kwam weer en nu het helpcentrum gebeld en nu hoop ik toch dat het opgelost is. Het was een zware bevalling en mijn buurman zei ook: Waarom stap je niet over naar KPN? Ik heb nooit problemen.... maar ik stap niet zo gauw over....
                  Ik weet niet wat voor problemen je nog allemaal hebt, maar die kabelbreuk had KPN vast ook niet kunnen voorkomen :8

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Yvonne
                    Ondertussen had ik weer hetzelfde probleem en mijn buurman kwam weer en nu het helpcentrum gebeld en nu hoop ik toch dat het opgelost is. Het was een zware bevalling en mijn buurman zei ook: Waarom stap je niet over naar KPN? Ik heb nooit problemen.... maar ik stap niet zo gauw over....
                    Ik zie dat er vandaag contact is geweest, maar ik zie een melding staan over een Wifiwachtwoord en dat er gebruik wordt gemaakt van een eigen router. Ik zie niets staan over een kabelbreuk of een slechte verbinding met internet/TV. Of was er een probleem met de aansluiting van de eigen coaxkabel?

                    Wat overigens wel belangrijk is bij het gebruik van een eigen router is om de apparaten in de juiste volgorde te herstarten omdat er anders wel eens uitval kan voorkomen. Herstart je modem, wacht minimaal vijf minuten en herstart daarna pas je router.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                      Oorspronkelijk gepost door Yvonne
                      Ondertussen had ik weer hetzelfde probleem en mijn buurman kwam weer en nu het helpcentrum gebeld en nu hoop ik toch dat het opgelost is. Het was een zware bevalling en mijn buurman zei ook: Waarom stap je niet over naar KPN? Ik heb nooit problemen.... maar ik stap niet zo gauw over....
                      Ik zie dat er vandaag contact is geweest, maar ik zie een melding staan over een Wifiwachtwoord en dat er gebruik wordt gemaakt van een eigen router. Ik zie niets staan over een kabelbreuk of een slechte verbinding met internet/TV. Of was er een probleem met de aansluiting van de eigen coaxkabel?

                      Wat overigens wel belangrijk is bij het gebruik van een eigen router is om de apparaten in de juiste volgorde te herstarten omdat er anders wel eens uitval kan voorkomen. Herstart je modem, wacht minimaal vijf minuten en herstart daarna pas je router.
                      Ik ben een vrouw van bijna 70 jaar, je snapt toch wel dat ik daar allemaal geen verstand van heb:?

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X