Heb sinds vanmiddag geen signaal op mijn tv. Mijn buurman heeft net het modem gereset, maar nope. Sorry hoor, heb wel veel problemen met zeelandnet tegenwoordig.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Geen signaal
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door JosJe hebt nu twee topics over hetzelfde probleem lopen :8
Modem heeft niets met "gewoon " tv kijken te maken. Alleen Portaal van Zeeland en apps van smart TV gaan via internet en dus via modem.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door YvonneOorspronkelijk gepost door JosJe hebt nu twee topics over hetzelfde probleem lopen :8
Modem heeft niets met "gewoon " tv kijken te maken. Alleen Portaal van Zeeland en apps van smart TV gaan via internet en dus via modem.
https://forum.zeelandnet.nl/televisi...tv-kijken-3272
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door JosOorspronkelijk gepost door YvonneOorspronkelijk gepost door JosJe hebt nu twee topics over hetzelfde probleem lopen :8
Modem heeft niets met "gewoon " tv kijken te maken. Alleen Portaal van Zeeland en apps van smart TV gaan via internet en dus via modem.
https://forum.zeelandnet.nl/televisi...tv-kijken-3272
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door YvonneHeb sinds vanmiddag geen signaal op mijn tv. Mijn buurman heeft net het modem gereset, maar nope. Sorry hoor, heb wel veel problemen met zeelandnet tegenwoordig.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door YvonneHeb sinds vanmiddag geen signaal op mijn tv. Mijn buurman heeft net het modem gereset, maar nope. Sorry hoor, heb wel veel problemen met zeelandnet tegenwoordig.
Reageer
-
Ondertussen had ik weer hetzelfde probleem en mijn buurman kwam weer en nu het helpcentrum gebeld en nu hoop ik toch dat het opgelost is. Het was een zware bevalling en mijn buurman zei ook: Waarom stap je niet over naar KPN? Ik heb nooit problemen.... maar ik stap niet zo gauw over....
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door YvonneOndertussen had ik weer hetzelfde probleem en mijn buurman kwam weer en nu het helpcentrum gebeld en nu hoop ik toch dat het opgelost is. Het was een zware bevalling en mijn buurman zei ook: Waarom stap je niet over naar KPN? Ik heb nooit problemen.... maar ik stap niet zo gauw over....
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door YvonneOndertussen had ik weer hetzelfde probleem en mijn buurman kwam weer en nu het helpcentrum gebeld en nu hoop ik toch dat het opgelost is. Het was een zware bevalling en mijn buurman zei ook: Waarom stap je niet over naar KPN? Ik heb nooit problemen.... maar ik stap niet zo gauw over....
Wat overigens wel belangrijk is bij het gebruik van een eigen router is om de apparaten in de juiste volgorde te herstarten omdat er anders wel eens uitval kan voorkomen. Herstart je modem, wacht minimaal vijf minuten en herstart daarna pas je router.A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door MatthijsLOorspronkelijk gepost door YvonneOndertussen had ik weer hetzelfde probleem en mijn buurman kwam weer en nu het helpcentrum gebeld en nu hoop ik toch dat het opgelost is. Het was een zware bevalling en mijn buurman zei ook: Waarom stap je niet over naar KPN? Ik heb nooit problemen.... maar ik stap niet zo gauw over....
Wat overigens wel belangrijk is bij het gebruik van een eigen router is om de apparaten in de juiste volgorde te herstarten omdat er anders wel eens uitval kan voorkomen. Herstart je modem, wacht minimaal vijf minuten en herstart daarna pas je router.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer