Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

epg problemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • epg problemen


  • #2
    Hallo rene10,

    Heb je de Humax al eens terug naar fabrieksinstellingen gezet om te kijken of dit het probleem verhelpt?

    Reageer


    • #3
      gisteren gedaan,
      nu even afwachten, probleem doet zich namelijk niet constant voor

      Reageer


      • #4
        Okee laat je het ons weten als het weer niet goed gaat ?

        Reageer


        • #5
          Het heeft NIET geholpen.
          Ik heb 2 decoders en beiden houden problemen.
          Vermoed dat het toch aan de kant van Delta fout gaat.
          De fout is er zelfs als de decoder net klaar is met updaten.

          Reageer


          • #6
            EPG wordt aangeleverd door de programmamaker. DELTA zend dit alleen maar door. Ik zal dit wel even na gaan kijken, maar kan dat niet nu direct doen. Ik kom hier maandag even op terug.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #7
              Hoi rene10,

              ik heb het nog even nagekeken voor je, maar er zijn bij ons geen problemen bekend met de EPG. Het gebeurt wel eens dat de gegevens ontbreken wanneer de decoder wordt aangezet en de data nog niet geladen is. Dit kan soms even duren voordat die is ingeladen. In sommige gevallen moet je het betreffende kanaal eerst nog selecteren.

              Als de EPG wegvalt nadat er een programma is geprogrammeerd, zou dat ook geen verschil mogen maken aangezien je dan een tijdstip vast zet in de decoder waarop de opname moet starten. Ik ving ook nog iets op over een lege favorietenlijst. Daar zou je nog even naar kunnen kijken, maar ik zie zelf het verband niet tussen een lege favorietenlijst en een EPG die leeg blijft.
              A prudent question is one-half of wisdom

              Reageer


              • #8
                bedankt voor de reactie, jammer dat het geen oplossing is.
                wat betreft het inladen, dat doen ze regelmatig, er staat dan (ook in standby) in de display "updating".
                en ik ben het met je eens, ik zie ook het verband niet met de favorietenlijst.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X