Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Smart TV gebruiken om tv te kijken via DELTA.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Smart TV gebruiken om tv te kijken via DELTA.

    mijn vraag kan ik nu ook met een smart tv TV kijken van delta tv via internet nu doe ik dat op mijn pc via site zeelandnet en dan Delta tv
    ik wilde een TV (smart tv voor mijn keuken maar daar heb ik geen kabel dus ik dacht tv met wifi en smart zou dat moeten lukken mijn pc werkt zo dus wel graag een eenvoudig antwoord een optie gaten boren is niet eenvoudig allemaar betonnen muren en met een wifi router heb ik redelijk ontvangst op pc

  • #2
    als je op de plaats van de TV ook een redelijke ontvangst hebt, dan moet je ook op de TV via zeelandnet TV kunnen kijken.
    ga eerst es in het menu met de netwerkinstellingen en probeer de TV via wifi met internet te verbinden.

    Reageer


    • #3
      Mijn vraag was kan ik op een smart TV met wifi TV kijken zonder kabel dus via internet en dan op de zeelandnet pagina naar Delta tv gaan
      op de plaats waar de nieuwe smart tv komt is geen kabel, en ik moet nog een smart tv kopen vandaar deze vraag

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          De nieuwe interactieve toepassingen komen nog voor de zomer ook beschikbaar op je TV thuis: via het interactieve tv-kanaal 12 van DELTA, via de Interactieve HD-ontvanger en via Google Chromecast.

          Bron: Delta TV APP

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X