Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Digitaal TV kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Digitaal TV kijken

    Heb allles geprobeerd om digitaal tv op de computer te kijken, niets helpt, werkt niet, terug naar het oude systeem dit werkte prima.
    Zit bij DELTA niet goed. Oplossing?

  • #2
    Hallo glopper49, welkom op he forum.

    Probeer je te kijken via: https://tv.delta.nl/html5/#/home
    Heb je een Delta-account aangemaakt en gekoppeld met je Zeelandnetgegevens?
    Mogelijk dat dat (nog) niet lukt. Er zijn meer mensen die daar een probleem mee hebben.
    Mogeliojk vind je hier een oplossing:
    https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...ta-tv-app-3065

    Heb je andere problemen? Geef dan eens aan welke, misschien dat we je dan kunnen helpen.

    Reageer


    • #3
      @ glopper49 alles werkt perfect zowel laptop als tablet info van Jos ff lezen

      Reageer


      • #4
        Gisteravond nieuwe app op android lollypop geinstalleerd, werkt goed (eindelijk), ook op de PC werkt het goed op Google Chrome, op explorer 11 werkt het bij mij niet, en in firefox ook niet echt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door boelie10
          Gisteravond nieuwe app op android lollypop geinstalleerd, werkt goed (eindelijk), ook op de PC werkt het goed op Google Chrome, op explorer 11 werkt het bij mij niet, en in firefox ook niet echt.
          Ik heb geen problemen met de door jou genoemde browsers en ook met Edge werkt alles prima.
          Welke problemen ervaar je dan en welke meldingen krijg je te zien?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jos
            Oorspronkelijk gepost door boelie10
            Gisteravond nieuwe app op android lollypop geinstalleerd, werkt goed (eindelijk), ook op de PC werkt het goed op Google Chrome, op explorer 11 werkt het bij mij niet, en in firefox ook niet echt.
            Ik heb geen problemen met de door jou genoemde browsers en ook met Edge werkt alles prima.
            Welke problemen ervaar je dan en welke meldingen krijg je te zien?
            in explorer alleen zwart veld, en het menu is een beetje wartaal en in het engels.
            in firefox geeft hij als error player not ready. in chrome (wat mijn standaard browser is) geen problemen.

            Reageer


            • #7
              Hallo glopper49,

              Welkom op het forum.

              Vervelend om te lezen dat je problemen ervaart. Kun je aangeven wat er precies niet lukt, welke browsers je hebt geprobeerd en of je een specifieke melding krijgt?

              De tips van Jos zou ik zeker ook even goed doorlezen

              Mocht het probleem inmiddels verholpen zijn horen we dit natuurlijk ook graag van je :$

              Reageer


              • #8
                Aangezien glopper49 niet meer heeft gereageerd, ga ik ervan uit dat het is opgelost. Heb Jos zijn antwoord gemarkeerd

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X