Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV app

    Sinds mijn update naar IOS 9.3 werkt mijn Delta TV app niet meer. Iemand een idee? Herinstalleren heb ik al diverse malen geprobeerd, maar helpt niet...

  • #2

    Reageer


    • #3
      Hopelijk heb je backup gemaakt en kan je die terugzetten.
      Daarna op 31 maart app installeren.

      Reageer


      • #4
        Misschien dat (als dit voorstel het nog haalt) er in de nabije toekomst nog een aanpassing komt van het Portaal van Zeeland hiermee zou het mogelijk kunnen worden om je opnames terug te kijken op TV kanaal 12.

        Reageer


        • #5
          Ik heb het zelfde probleem natuurlijk en heb in Appstore de nieuwe app gedownload maar het probleem is dat ik m'n delta account moet koppelen aan Zeelandnet wat ik met geen mogelijkheid voor elkaar krijg allen errors moet ik wachten tot 31 maart en dan opnieuw proberen?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door eskil2010
            Ik heb het zelfde probleem natuurlijk en heb in Appstore de nieuwe app gedownload maar het probleem is dat ik m'n delta account moet koppelen aan Zeelandnet wat ik met geen mogelijkheid voor elkaar krijg allen errors moet ik wachten tot 31 maart en dan opnieuw proberen?
            De app werkt nu alleen voor klanten die zich (na een verzoek daartoe) aangemeld hebben als tester. Je zult dus inderdaad nog even geduld moeten hebben :8

            Reageer


            • #7
              ik heb dat opgelost door Delta te bellen.
              Althans de pc hulp van mij.
              en dan is het koppelen wel gelukt..
              maar de pc hulp is er ook weken mee bezig geweest..

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Oorspronkelijk gepost door eskil2010
                Ik heb het zelfde probleem natuurlijk en heb in Appstore de nieuwe app gedownload maar het probleem is dat ik m'n delta account moet koppelen aan Zeelandnet wat ik met geen mogelijkheid voor elkaar krijg allen errors moet ik wachten tot 31 maart en dan opnieuw proberen?
                De app werkt nu alleen voor klanten die zich (na een verzoek daartoe) aangemeld hebben als tester. Je zult dus inderdaad nog even geduld moeten hebben :8

                Reageer


                • #9
                  De app werkt weer maar is beter uitgevoerd allen nu weer een nieuwe update van Apple wacht nog even met installeren .

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo polleke,

                    Is het je met de nieuwe release van de app wel gelukt om deze werkend te krijgen op je toestel/apparaat?

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X