Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV kijken op PC

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV kijken op PC


  • #2
    Hallo Jannie, welkom op het forum.

    Windows10 gebruikt standaard Edge als browser. Hiermee en met Google Chrome werkt live tv kijken niet meer.
    Je hebt ook Internet Explorer nog op je pc staan, daarmee moet het wel kunnen. Overigens zou het ook met Firefox moeten werken.

    Reageer


    • #3
      Uiteraard is Live tv kijken alleen mogelijk voor iedereen met TV Basis van Delta en een internetverbinding van ZeelandNet.
      Maar dat zal je wel hebben he Jannie?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jos
        Hallo Jannie, welkom op het forum.
        Hallo Jos, Ik heb beide browsers erop en inderdaad met Internet Explorer ook geprobeerd, evenzo met Firefox. Daarom snap ik het niet.
        Windows10 gebruikt standaard Edge als browser. Hiermee en met Google Chrome werkt live tv kijken niet meer.
        Je hebt ook Internet Explorer nog op je pc staan, daarmee moet het wel kunnen. Overigens zou het ook met Firefox moeten werken.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol
          Uiteraard is Live tv kijken alleen mogelijk voor iedereen met TV Basis van Delta en een internetverbinding van ZeelandNet.
          Maar dat zal je wel hebben he Jannie?

          Reageer


          • #6
            Voor alle duidelijkheid, werkt het niet met Internet Explorer?
            Je moet IE11 wel handmatig starten.

            Reageer


            • #7
              Als je NPO 1,2 en3 wel kunt kijken is er een ander probleem.
              Kijk eens in deze topics:
              https://forum.zeelandnet.nl/televisi...indows-10-1624
              https://forum.zeelandnet.nl/televisi...-3-kijken-2212

              Reageer


              • #8
                Als ik heel dit (lange) verhaal dus goed begrijp (maar dat kan fout zijn) is het dus van belang om te weten of dat het programma TeamViewer er op staat (of ooit opgestaan heeft) dan kan er dus blijkbaar een fout ontstaan (verkeerde monitor instelling).

                Misschien is het ook de moeite waard om te controleren of je een Windows 10 Home of Windows 10 Professional versie gebruikt, want bij Windows 10 Professional kun je de November update blokkeren en dan krijg je heel andere updates dan bij
                Windows 10 Home.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X