Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Foutemelding e16.4 bij digitale televisie

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Foutemelding e16.4 bij digitale televisie

    heb nog steeds problemen met foutmelding e16 krijg flitsen van dit programma hoort niet bij u pakket terwijl ik gewoon basis +fox 1.3.5. en verder niks dit komt voor op verschillende zenders. laat geregeld ook opmerking zien gecodeerd programma controleer smartcard .
    hoe kan dit probleem worden opgelost?

  • #2
    Hallo willy64, welkom op het forum.

    Heb je al eens geprobeerd om de smartcard voorzichtig met een zacht doekje te poetsen, of misschien zelfs alleen in en uit je decoder te schuiven? Misschien wordt er niet goed contact gemaakt.

    Reageer


    • #3
      heb ik al geprobeerd helpt niet echt veel.
      bedankt in elk geval voor de suggeste:?

      Reageer


      • #4
        Gebruik je een decoder of een CI+-module? Heb je het probleem al lang en trad dat spontaan op of na ingebruikname van andere apparatuur/smartcard?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jos
          Gebruik je een decoder of een CI+-module? Heb je het probleem al lang en trad dat spontaan op of na ingebruikname van andere apparatuur/smartcard?
          ik gebruik een ci+- module is al een redelijke tijd zo.

          Reageer


          • #6
            Heb je al het stappenplan voor storingen met digitale tv doorlopen? Die staat bij het onderdeel veelgestelde vragen op de website.

            Reageer


            • #7
              ok Chantal zal ik eens uit proberen kijken of het helpt.
              al vast bedankt

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door willy64
                Oorspronkelijk gepost door Jos
                Gebruik je een decoder of een CI+-module? Heb je het probleem al lang en trad dat spontaan op of na ingebruikname van andere apparatuur/smartcard?
                ik gebruik een ci+- module is al een redelijke tijd zo.
                Je krijgt de melding dus op zenders die in het basispakket zitten?
                Ik heb enkele jaren geleden met een (nieuwe) CI+-module hetzelfde gehad. Deze is toen omgeruild onder garantie en probleem was opgelost.

                Reageer


                • #9
                  ok bedankt

                  Reageer


                  • #10
                    Hoi willy64,

                    Is het nog gelukt om de zenders weer zichtbaar te krijgen? Laat je TV anders even opnieuw zoeken naar de kanalen. Doe dit ZONDER de CI+ module in de TV. Deze steek je pas terug wanneer het zoeken naar de zenders voltooid is.
                    A prudent question is one-half of wisdom

                    Reageer


                    • #11
                      hallo Matthijs zal ik eens proberen zien of het lukt. bedankt

                      Reageer


                      • #12
                        Hallo willy64,

                        Is het nog gelukt om de foutcode uit beeld te krijgen na de tips in dit topic?

                        Reageer


                        • #13
                          niet echt maar het is wel al minder geworden misschien zal dit probleem zich zelf oplossen na bij werking van de zenders dan wel door onderhoud aan het netwerk.
                          in elk geval allemaal bedankt voor jullie medewerking en de informatie die ik heb gekregen:8

                          Reageer


                          • #14
                            Helemaal opnieuw beginnen. Dat is meer dan opnieuw zenders laten zoeken, maar terug naar de fabrieksinstellingen en module opnieuw installeren. Je moet dan de codes weer opnieuw invoeren.
                            Zie servicevideo . Hierin vind je de codes en wordt alles uitgelegd.


                            Of had je dat al een keer gedaan?

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X