Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer kunnen we met zijn allen gaan genieten van het nieuwe tv kijken bij Delta

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer kunnen we met zijn allen gaan genieten van het nieuwe tv kijken bij Delta

    Wanneer kunnen we met zijn allen gaan genieten van het nieuwe live tv kijken op pc,tablet en smartphone of te wel wanneer is nu de proef afgelopen?

  • #2
    Hier zijn een HELEBOEL mensen benieuwd naar......
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door loeffenr
      Wanneer kunnen we met zijn allen gaan genieten van het nieuwe live tv kijken op pc,tablet en smartphone
      Dat weet alleen ZeelandNet

      Oorspronkelijk gepost door loeffenr
      of te wel wanneer is nu de proef afgelopen?
      De looptijd van de proef (test periode) kun je hier lezen :

      http://www.delta.nl/tv-internet-tele...vragen-testapp

      (Tabblad)
      Looptijd

      Reageer


      • #4
        Ik ben ook zeer benieuwd wanneer iedereen gebruik kan gaan maken van het nieuwe online TV platform, ik zie dat de testperiode tot 15 maart loopt, is de verwachting dat het hierna voor iedereen beschikbaar komt?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen06
          Ik ben ook zeer benieuwd wanneer iedereen gebruik kan gaan maken van het nieuwe online TV platform, ik zie dat de testperiode tot 15 maart loopt, is de verwachting dat het hierna voor iedereen beschikbaar komt?
          Dat is wel de verwachting ja, mits de test natuurlijk succesvol is
          We zijn nu aan het kijken welke bugs er nog in zitten, om te voorkomen dat het met live gang aan het licht komt en het dus een onvolledig product is

          Reageer


          • #6
            Hallo
            ziet er goed uit de nieuwe iDelta app. Ook in Windows 10.
            Ik ben geen lid van de testersgroep (helaas) maar heb wel een vervelende gebruikservaring.
            Bij het naar beneden scrollen in de TV gids, blijft de tijdsbalk niet als kop staan. Dit is uiterst vervelend.
            Kan vast aangepast worden.
            Verder hoop ik dat we zeer snel van de nieuwe app gebruik kunnen gaan maken.

            succes

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door TheKag
              Hallo
              ziet er goed uit de nieuwe iDelta app. Ook in Windows 10.
              Ik ben geen lid van de testersgroep (helaas) maar heb wel een vervelende gebruikservaring.
              Bij het naar beneden scrollen in de TV gids, blijft de tijdsbalk niet als kop staan. Dit is uiterst vervelend.
              Dat is een hele goeie feature request en die gaan we zeker in de groep gooien.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frans
                Oorspronkelijk gepost door TheKag
                ziet er goed uit de nieuwe iDelta app. Ook in Windows 10.
                Ik ben geen lid van de testersgroep (helaas) maar heb wel een vervelende gebruikservaring.
                Bij het naar beneden scrollen in de TV gids, blijft de tijdsbalk niet als kop staan. Dit is uiterst vervelend.
                Dat is een hele goeie feature request en die gaan we zeker in de groep gooien.
                Hallo Frans,

                deze hele goede feature request is toch niet doorgevoerd.
                Hoe ervaar jij het scrollen zonder de tijdsbalk te kunnen zien ?

                Reageer


                • #9
                  Het heeft erg kort geduurd, die nieuwe app.
                  Ik kom er niet meer in met volgende melding :

                  Dit account is maximaal aantal keren ingelogd. Contacteer de helpdesk.

                  Iemand een idee ?
                  Ben op mijn beide apparaten uitgelogd.

                  Reageer


                  • #10
                    Ook een keer gehad.
                    Opnieuw desktop gestart en het was weer ok.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X