Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Voor The Walking Dead Fans

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Voor The Walking Dead Fans

    Bron: amctv.nl

    Hoi allemaal,

    Leuk weetje voor The Walking Dead fans, vanaf vanavond zal er op AMC Fear the Walking Dead uitgezonden worden.

    Dit is eigenlijk een prequel van The Walking Dead Het enige minpuntje is wel dat de serie op hetzelfde tijdstip als TWD zelf wordt uitgezonden, maar er is elke vrijdagavond op 23:00 een herhaling van de aflevering die maandag is uitgezonden

    AMC is bij DELTA te ontvangen op zender 311. Deze zender kun je kijken als je het Pluspakket afneemt voor DELTA Digitale TV.

    Ik ga hier zeker naar kijken :8!

  • #2
    Gave serie! Jammer dat het nu pas in NL op tv komt, maar mooi dat AMC nu eindelijk dit soort series ook gaat uitzenden.
    Nu nog de HD versie Delta!!!!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Marco77
      Gave serie! Jammer dat het nu pas in NL op tv komt, maar mooi dat AMC nu eindelijk dit soort series ook gaat uitzenden.
      Nu nog de HD versie Delta!!!!
      Wat ook wel vet is, is dat ze na die 7 afleveringen meteen doorgaan met seizoen 2, dus die gaat gelijk lopen met Amerika

      Reageer


      • #4
        Mooi! AMC is goed bezig

        Reageer


        • #5
          Hopelijk volgen er meer leuke series uit de VS naar AMC of Fox, dat zou perfect zijn!

          Reageer


          • #6
            The Night Manager, helaas de eerste aflevering afgelopen weekend gemist
            Maar zal ergens in de week nog wel herhaald worden (volgens mij donderdag)

            Reageer


            • #7
              Is t een aanrader?

              Reageer


              • #8
                Geen idee, heb de eerste aflevering gemist
                Maar ik ben benieuwd, altijd wel fan van Hugh Laurie

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X